וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור האהבה המושלם: החתונה ההוליוודית של כוכבת הטניס שנישאה למעריץ שביקש חתימה

14.10.2024 / 13:00

גרבינייה מוגורוסה התחתנה עם ארתור בורחס, הדוגמן שהתחיל איתה כשפנה אליה ברחוב בניו יורק, ובספרד התרגשו מהסטייל הרומנטי

גרבינייה מוגורוסה ובן זוגה ארתור בורחס. GettyImages
גרבינייה מוגורוסה ובן זוגה ארתור בורחס/GettyImages

בספרד כינו את זה "סיפור אהבה מהאגדות", והוא מסתיים בסטייל הוליוודי: אלופת ווימבלדון לשעבר, גרבינייה מוגורוסה, נישאה לבן זוגה ארתור בורחס, מעריץ שפגשה בסנטרל פארק בזמן ששיחקה באליפות ארצות הברית הפתוחה, ופשוט התחיל איתה ברחוב.

מוגורוסה הודיעה רשמית על פרישה מטניס באפריל, כשהספרדייהסיימה את הקריירה עם שני תארי גראנד סלאם. היא זכתה באליפות צרפת הפתוחה ב-2016, לפני שהוכתרה כאלופת ווימבלדון כשגברה על סרינה וויליאמס בגמר.

מוגורוסה, שעלתה למקום הראשון בעולם ב-2017, פגשה את בעלה לעתיד ארתור בורחס במקרה, כאשר התחרה באליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2021. "המלון שלי היה קרוב לסנטרל פארק והיה לי משעמם, אז חשבתי שאני צריכה ללכת לטייל", הסבירה מוגורוסה בשנה שעברה, "פתאום הוא מסתובב ואומר, 'בהצלחה ביו-אס אופן'. ואז חשבתי, 'וואו, הוא כל כך חתיך'".

מוגורוסה הודחה בסופו של דבר בסיבוב הרביעי בניו יורק, אבל החלה מערכת יחסים רומנטית עם בורחס, כולל תמונת סלפי שהפכה למפורסמת.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
גרבינייה מוגורוסה ובן זוגה ארתור בורחס. GettyImages
גרבינייה מוגורוסה ובן זוגה ארתור בורחס/GettyImages
גרבינייה מוגורוסה ובן זוגה ארתור בורחס. GettyImages
גרבינייה מוגורוסה ובן זוגה ארתור בורחס/GettyImages

בורחס - איש עסקים ודוגמן - הציע נישואים למוגורוזה במאי אשתקד, כאשר כוכב הטניס שיתף את החדשות באינסטגרם על ידי כתיבה במגזין הספריד "HOLA". הוא נולד בספרד אך חי את רוב חייו בפינלנד, והכיר את אשתו לעתיד בזמן שעבד בניו יורק עבור טום פורד.

בני הזוג התחתנו בטקס במרבלה, בהשתתפות 90 אורחים מרחבי העולם. נושא החתונה: אגדה הוליוודית. "זה לגמרי יצא מסרט. ידעתי שאתחתן איתו עוד לפני שהוא הציע", אמרה מוגורוסה. "כשהכרנו, זו הייתה אהבה ממבט ראשון ומהר מאוד הבנו שאנחנו זוג אידיאלי.

גרבינייה מוגורוסה עם בן זוגה. אינסטגרם, צילום מסך
עוד סיפור אחד של אהבה/צילום מסך, אינסטגרם
גרבינייה מוגורוסה ביום חתונתה עם ארתור בורחס. אינסטגרם, garbimuguruza, צילום מסך
גרבינייה מוגורוסה ביום חתונתה עם ארתור בורחס/צילום מסך, אינסטגרם, garbimuguruza

"שאבתי השראה מתור הזהב של הוליווד, מהשמלות האלה שלבשו מרילין מונרו ואליזבת טיילור, שהן אלגנטיות ויפות ומחמיאות. למרות שהוא לא אמר לי כלום, דמיינתי את ארתור לבוש ככה, כי ידעתי שהוא הולך להיות מסורתי. הוא נראה מהמם. כשראיתי אותו ליד הבמה חשבתי, 'אוי, הגבר שלי כל כך חתיך!"'.

קרלה סוארס נבארו והמאמנת קונצ'יטה מרטינס היו בין האורחים שנכחו בחתונה. מאז פרישתה מטניס מוקדם יותר השנה, מוגורוסה מונתה למנהלת טורניר לגמר ה-WTA בריאד, ערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully