וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסו על חם: מה עמד מאחורי ה"ספא" של הכוכב האוסטרלי ואשתו

13.10.2024 / 8:16

גרושתו של ספורטאי מפורסם מאוסטרליה, שמוכר כ"מלך המסיבות של באלי", הסתבכה אחרי שנעצרה בחשד שהספא שלה סיפק שירותי זנות: "יותר מסתם עיסוי חושני"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

גמר פוטבול המכללות/יעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ספורטאי אוסטרלי מפורסם ואשתו לשעבר הסתבכו באינדונזיה אחרי חשד למעורבותם בספא מקומי, שסיפק שירותי מין: גרושתו של כוכב הפוטבול האוסטרלי ריקי אולרנשו נעצרה בבאלי בשל טענה שהספא שהיא מנהלת מספק שירותי זנות.

ניטה אולרנשאו, שיש לה בת עם ריקי, שותפה במכון העיסוי Flame Spa ונעצרה לאחר פשיטה על הספא. כמו כן נעצרו עוד ארבעה אנשים. ניטה טוענת שריקי היה חלק מהבעלים של הספא, ולדבריה - היא רשומה כשותפה אך ורק בגלל החוק המקומי באינדונזיה שלא מאפשר לזרים לפתוח עסקים ולכן חייבים שם מקומי, ולמעשה הוא בבעלות של הספורטאי לשעבר ושל שותפיו והיא רק שותפה פיקטיבית.

ההערכה היא שהוא חזר לאוסטרליה ימים ספורים לפני הפשיטה, מה שלמעשה הותיר את בתם לבד לאור המעצר של האם. ריקי וניטה נפרדו מוקדם יותר השנה.

כוכב הפוטבול האוסטרלי ריקי אולרנשו לצד בת זוגו ניטה. פייסבוק, צילום מסך
כוכב הפוטבול האוסטרלי ריקי אולרנשו לצד בת זוגו ניטה/צילום מסך, פייסבוק
אשתו של כוכב הפוטבול האוסטרלי ריקי אולרנשו, ניטה, נעצרה באינדונזיה. פייסבוק, צילום מסך
אשתו של כוכב הפוטבול האוסטרלי ריקי אולרנשו, ניטה, נעצרה באינדונזיה/צילום מסך, פייסבוק

המחיר של השירותים שמציע ספא Flame נעים בין 189 ל-283 דולר למפגש, לפי המשטרה. הספא פירסם את עצמו ברשתות החברתיות. המוטו שלו הוא "השירות שלנו הוא יותר מסתם עיסוי חושני, הוא חוויה אירוטית. המטרה שלנו היא להצית את הלהבה שלך", כך נכתב.

ניטה, שעומדת בפני תקופת מאסר של עד 12 שנה אם תורשע, היא משפיענית ברשתות החברתיות עם יותר מ-20,000 עוקבים באינסטגרם.

ריקי שיחק שנים ארוכות בליגה הבכירה של הפוטבול האוסטרלי, הפופולרי מאוד במדינה, אבל לאחר מכן עבר לבאלי והפך לאיש עסקים מצליח עם שלושה חדרי כושר. הוא גם צבר מוניטין של "המלך של באלי" אשר עורך מסיבות מפוארות לחבריו לשעבר ב-AFL, ליגת הפוטבול המקומית.

זנות היא עבירה חמורה באינדונזיה, כי היא "פגיעה חמורה במוסר ובהגינות". כחלק מהפרסומים של הספא ברשתות החברתיות, המקום הזמין את המבקרים "להגיע עם בני הזוג שלהם כדי ליהנות מהחוויה יחד איתנו". על פי מפקד המשטרה, במהלך הפשיטה אחת מנותנות העיסוי נתפסה כשהיא עירומה לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully