וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס אחרי עוד הפסד: "אנחנו מרגישים רע, היינו צריכים לנצח"

9.10.2024 / 6:35

הפועל חולון סופרת שני הפסדים בשני המחזורים הראשונים בליגת האלופות. המאמן: "אלייז'ה מיטרו-לונג חסר לנו, ושחקנים אחרים צריכים למלא את מקומו. עלינו לעשות עבודה הרבה יותר טובה"

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

ליגת האלופות נפתחה רק בשבוע שעבר, וכבר הפועל חולון סופרת שני הפסדים ו-36 איבודי כדור. אתמול (שלישי) היא נכנעה ב"בית" החלופי בסומבטהיי 76:70 לנאנטר, והכרטיס לפלייאין נראה כרגע רחוק.

בהיעדרו של אלייז'ה מיטרו-לונג, קיווה המאמן גיא גודס לקבל תוצרת משופרת מהגארדים האחרים. אבל זה לא קרה. ג'יילן אדאמס נתקע על 3 מ-12 מהשדה ו-0 מ-6 לשלוש, ולמרות שניב משגב ויפתח זיו חיברו 11 אסיסטים - היו להם גם 11 נקודות משותפות בלבד.

"אנחנו מרגישים רע, היינו צריכים לנצח", הודה גודס. "לא טיפלנו מספיק טוב בכדור, ושוב איבדנו אותו 18 פעמים, כמו במשחק הראשון בוורצבורג. היינו צעד אחד מאחורי נאנטר. היינו צריכים לשמור על ריכוז בריבאונדים, בקבלת ההחלטות ובזריקות חופשיות שהיו לנו. מיטרו-לונג חסר לנו, והוא ייעדר עוד שבועיים לפחות. שחקנים אחרים צריכים למלא את מקומו. עלינו לעשות עבודה הרבה יותר טובה".

ג'יילן אדאמס, הפועל חולון. פיב"א, ליגת האלופות, אתר רשמי
העסק תקוע. ג'יילן אדאמס אתמול/אתר רשמי, פיב"א, ליגת האלופות

הסגולים ישובו כעת לישראל, ובשבוע הבא יקיימו את שני משחקיהם הראשונים העונה בליגת העל - ביום שני בבית מול הפועל חיפה וביום שישי בחדרה מול הפועל גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully