וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתחילים לגלות מי אנחנו": הפועל ירושלים מחכה להמבורג

9.10.2024 / 0:13

האדומים, שוב ללא קרינגטון, "יארחו" בבולגריה את אחת היריבות החלשות ביורוקאפ (20:00). יונתן אלון: "רוצים לשמור על המומנטום שהתחלנו לבנות בשבוע האחרון"

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

שתיים או שלוש קבוצות בבית ב' ביורוקאפ יסיימו את השבוע במאזן מושלם של 0:3, והפועל ירושלים - שכבר סוחבת הפסד אחד - לא רוצה לראות את הצמרת בורחת לה. הערב (רביעי, 20:00) היא "תארח" בסמוקוב שבבולגריה את המבורג, במשחק שבו אסור לה למעוד.

הקבוצה הגרמנית נחשבת לאחת החלשות במפעל. היא פתחה את העונה בשתי תבוסות ב-20 וב-27 נקודות הפרש, שמהוות המשך ישיר להופעותיה מאשתקד, אז הודחה בשלב הראשון עם מאזן של שני ניצחונות בלבד ב-18 משחקים. שניים משחקניה, קיונדרה קנדי וזומבאר מארונקה, צפויים להיעדר.

שחקני הפועל ירושלים גבי צ'אצ'אשווילי, יובל זוסמן, כריס ג'ונסון. לירון מולדובן
"חשוב לנו לשמח את האוהדים שתומכים בנו מרחוק". צ'אצ'אשווילי/לירון מולדובן

ירושלים תופיע למשחק ללא קאדין קרינגטון, שיצא שוב לארצות הברית כדי לטפל בבעיותיו האישיות, ובלי נמרוד לוי הפצוע. ג'ארד הארפר, שנבחר בשבוע שעבר ל-MVP של המחזור השני, ימשיך להנהיג את הקו האחורי, אך בבירה בונים על התעוררות של ספידי סמית' שנסוג מעט לאחור מאז הגעת שותפו החדש.

"אנחנו רוצים לשמר את המומנטום שבנינו בניצחונות על לייטקאבליס ועירוני נס ציונה", אמר המאמן יונתן אלון. "ההרגשה שלנו היא שאנחנו נכנסים לקצב ומתחילים לגלות מי אנחנו כקבוצה. אנחנו מכבדים את המבורג, ואסור לנו לזלזל בשום יריבה ביורוקאפ. ננסה להביא קצת שמחה לאוהדים שלנו בתקופה מורכבת זו".

גבי צ'אצ'אשווילי: "חשוב לנו להמשיך לצעוד בכיוון חיובי, להפגין כדורסל איכותי ולייצר רצף ניצחונות. המבורג קבוצה טובה יותר מהתוצאות שלה עד כה. אנחנו מרגישים את תמיכת האוהדים שלנו מרחוק, וחשוב לנו לשמח אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully