וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ואומאונגה סיכמו על קיצור חוזהו, בינתיים הוא נשאר

8.10.2024 / 8:20

הבלגי יוכל לעזוב בקיץ במקום ב-2026. במועדון מסרבים כרגע לשחררו כבר בינואר ומשקיעים בהרגעת הזרים: "התמודדות לא פשוטה"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:3/ספורט1

קשרה הבלגי של בני סכנין, סטפן אומאונגה, הגיע לסיכום בעל פה עם ראשי המועדון על קיצור חוזהו. אומאונגה חתם בקיץ 2023 על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות. בסכנין מימשו את האופציה בתום העונה שעברה, כך שחוזהו של הקשר היה אמור להסתיים בקיץ 2026.

לאור המצב הביטחוני והחשש הגדול של הקשר, במועדון סיכמו איתו עקרונית שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב ולאחר מכן הוא יוכל לבחור לעזוב את הארץ . בגלל ההסלמה בצפון, אומאונגה רוצה שחרור מיידי אך בשלב זה בסכנין מסרבים והשחקן הבהיר שלא יבצע צעדים חד צדדיים. הבלגי מנסה להשיג לכל הפחות הבטחה לשחרור בינואר, אך בסכנין לא אישרו בשלב זה גם את הבקשה הזו.

אומאונגה מתגורר בימים האחרונים בדירה של חבר באזור המרכז ובסוף השבוע צפוי לצאת לחופשת מולדת בזמן פגרת הנבחרות. חרף הרצון שלו לעזוב, הקשר הבהיר לראשי הקבוצה שישוב לארץ בהתאם לבקשתם - לאחר חופשה בת כמה ימים.

בסכנין מנהלים שיחות כל העת גם עם הזרים האחרים, שבעצמם הביעו חשש ובקבוצה מקווים שאף אחד מהם לא יבקש לעזוב. "זו התמודדות לא פשוטה", אמר גורם במועדון, "אנשי הצוות המקצועי ובעיקר בירם כיאל נמצאים עם הזרים בקשר כל הזמן ומרגיעים אותם".

סטפן אומאונגה שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
סטפן אומאונגה שחקן בני סכנין/מאור אלקסלסי

אחרי החזרה מפגרת הנבחרות, בני סכנין תארח את בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully