וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לסומבטהיי: הפועל חולון מחפשת ניצחון בכורה

7.10.2024 / 20:38

הסגולים ישובו לביתם החלופי מהעונה שעברה בהונגריה ו"יארחו" בשלישי (21:30) את נאנטר בליגת האלופות. אלייז'ה מיטרו-לונג ויותם חנוכי ייעדרו, אמד קייבר מחכה לאקסית

תיקתקנו, 7.10/ספורט1

ההכנה המצוינת של הפועל חולון לעונה החדשה כבר נשכחה ומחר (שלישי, 21:30) היא תחפש ניצחון רשמי ראשון. אחרי ההפסד בשבוע שעבר בוורצבורג, הסגולים יחזרו לבית החלופי בסומבטהיי, ששימש אותם במחצית השנייה של העונה שעברה, ו"יארחו" את נאנטר במחזור השני של ליגת האלופות.

בחולון יקוו לשיפור מיידי בלא מעט אספקטים: הקבוצה לקחה רק שלושה ריבאונדים בהתקפה בגרמניה, קיבלה שני סלי שדה בלבד מג'יילן אדאמס, ויפתח זיו היה הישראלי היחיד שניפק תרומה התקפית (12 נקודות), בעוד ניב משגב, נתנאל ארצי ועידן זלמנסון חיברו יחד שלוש נקודות מקו העונשין ב-30 דקות משותפות.

קל זה לא יהיה בלי אלייז'ה מיטרו-לונג, שנשאר בישראל בגלל פציעה בכתף. הרכז האמריקאי סוחב את הפציעה מאז הניצחון על עירוני נס ציונה בגביע ווינר, וייעדר בשבועיים הקרובים. שיתופו מול ורצבורג הוטל בספק - אך הוא עלה למגרש ונפצע שוב באותו מקום. גם יותם חנוכי נפגע בכתפו זכר לאימון במוצאי שבת. זמן החלמתו יתברר בימים הקרובים.

יפתח זיו שחקן הפועל חולון. פיב"א אירופה, אתר רשמי
חולון מקווה לרשום ניצחון בכורה. זיו/אתר רשמי, פיב"א אירופה

גם הצרפתים הפסידו במחזור הראשון, 86:80 לאיגוקאה. הם יציגו כמה פנים מוכרות: אמד קייבר, שהיה אמור לפתוח את העונה שעברה בחולון, אך עזב לאחר טבח 7 באוקטובר, פגע בשבוע שעבר ב-1 מ-8 מהשדה; לצידו מופיעים בנאנטר גם אקס גלבוע/גליל, הפועל תל אביב והפועל חיפה ג'סטין טילמן ושחקן הפועל תל אביב לשעבר דסי רודריגס.

לאחר שבית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה את העתירות נגד חולון, היא צפויה לשוב ארצה ולארח ביום שני הבא את הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully