וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מתוסכלת: "זה על השחקנים, אסור לטעות בצורה כזו"

7.10.2024 / 7:40

האדומים מהבירה נתנו פייט הירואי בתשעה שחקנים בטרנר, אבל ההרחקות גרמו להם ליפול מהרגליים. המסקנה: "יש כאן חתיכת קבוצה"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

בהפועל ירושלים מתוסכלים מאוד אחרי ההפסד 3:1 אמש (ראשון) להפועל באר שבע בטרנר. לאחר שכבר בדקות הראשונות הורחק סמבה דיאלו, הירושלמים עלו ליתרון בעשרה שחקנים, אך ההרחקה של סדריק דון בצהוב שני לקראת המחצית הייתה כבר יותר מדי וחרצה את גורל המשחק מבחינתם.

במועדון היו בסיום חצויים בין ההבנה שהכרטיסים היו במקום לבין התחושה כי אם הדברים היו קורים הפוך, ה-VAR לא היה ממהר להתערב בדקות הראשונות או שהשופט לא היה ממהר עם הכרטיסים. לצד זה, אומרים במועדון: "האחריות היא של השחקנים. למרות שהם צעירים, לא עושים טעויות כאלה".

זיו אריה כבר לא ידע על מי הוא רוצה להוציא את העצבים בסיום, אבל בסך הכל הוא צריך להיות גאה בעצמו ובקבוצה שלו. להגיע לטרנר ללא אלוז' יאו, איינאו פרדה, אופק ביטון ומתן חוזז, לשחק כמעט מתחילת המשחק בעשרה שחקנים, לתת פייט, לייצר מצבים ולהוביל במחצית היה הירואי - עד ההרחקה של סדריק.

סדריק דון הפועל ירושלים. דני מרון
טעות קשה. סדריק דון/דני מרון

שחקני הקבוצה נפלו מהרגליים בסיום וסיפרו: "נתנו הכל, באיזשהו שלב בחצי השני נגמר לנו האוויר בתשעה שחקנים, אבל יש כאן חבורה של גברים וחתיכת קבוצה. אנחנו נעשה עונה טובה".

אחרי פגרת הנבחרות המאמן יקבל סגל רחב יותר עם החזרה של אופק ביטון וכנראה גם איינאו פרדה. מתן חוזז ייעדר לפחות עוד שבועיים מאימונים מלאים ואלוז' יאו ימשיך לרצות את ההרחקה גם לאחר הפגרה, שתאפשר גם לשחקנים שסובלים מרגישויות ופציעות קלות להחלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully