וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה שוב קרה - לא מכריעים משחק, ובסוף אומרים תודה שלא הפסדנו"

7.10.2024 / 7:00

דגו והפועל ת"א מתוודעים לקשיים של קבוצה יוזמת בלאומית וסופרים שישה משחקים בהם חזרו מולם מפיגור. נקודת האור: הגול של רוטמן

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

הפועל תל אביב ירדה אמש (ראשון) מאוכזבת לאחר ה-1:1 עם אום אל פאחם, אך בניגוד למשחקים מאכזבים קודמים, ניתן היה לראות על מסאי דגו תחושה של השלמה: זאת הליגה הלאומית, ואלו הקשיים שילוו את הקבוצה בכל משחק. "בליגה הזאת כל נקודה חשובה", אמר המאמן בסיום.

אז נכון, אום אל פאחם הגיעה למשחק ללא נקודה או שער, אך הקושי של האדומים מול קבוצות שנלחמות עם כל מה שיש להן רק יילך ויתגבר. "אנחנו לא גומרים משחקים ובסוף אומרים תודה שלא הפסדנו, זה קורה ביותר מדי משחקים", אמרו במועדון.

למעשה, בשישה מתוך שבעת המחזורים עד כה, האדומים הובילו והיריבה השוותה - וזה אומר הרבה. נגד כפר שלם זה נראה טוב יותר כי היריבה באה לשחק כדורגל ושאפה אוויר פסגות, אתמול האדומים חזרו למציאות האמיתית של הלאומית ומבינים שוב עד כמה זה הולך להיות קשה העונה.

לירן רוטמן שחקן הפועל תל אביב חוגג עם עוזר המאמן דושאן מאטוביץ'. קובי אליהו
נקודת אור. רוטמן חוגג/קובי אליהו

יש גם מה לקחת מהמשחק הזה מבחינת דגו. השער של לירן רוטמן משמעותי מאוד אחרי תקופה בה הקבוצה נראתה כמו סתיו טוריאל ועוד עשרה. קצת ביטחון וכניסה לעניינים יביאו גם את רוטמן, אולי הרכש היקר של הקיץ, להיות דומיננטי ומשמעותי עבור דגו.

עידו שרון נפגע בגבו במשחק ונלקח בסיום לחדר מיון לבדיקות, כאשר במועדון מקווים כי לא מדובר בפציעה רצינית. עד כה יש שביעות רצון גדולה מהשוער, מאז שדגו החליט לתת לו קרדיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully