וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפים והנכונים: משולש האהבה הרומנטי שמסעיר את הפורמולה 1

8.10.2024 / 7:00

פרנקו קולפינטו מוויליאמס ואוליבר ברמן מפרארי נחשבים לצעירים העולים בעולם המירוצים. כעת סטודנטית למשפטים יפהפייה מייצרת דרמה רומנטית שמשגעת את מדורי הרכילות

תמונות המחאה של לואיס המילטון ונהגי פורמולה 1/רויטרס

לאורך השנים עולם הפורמולה 1 היה מלא בנהגים שהפכו לכוכבים ופלייבויאים, עם חיי חברה זוהרים, בנות זוג דוגמניות ויריבויות שגולשות מחוץ למסלול. ובכן, נראה ששום דבר לא השתנה, שכן לאחרונה צץ משולש אהבה בין שני נהגים צעירים יריבים, שמסעיר את עולם המירוצים.

השיחה החמה בפורמולה 1 היא על הסטודנטית למשפטים, המשפיענית והדוגמנית אסטל אוגילבי. היפהפייה בת ה-25 הייתה בעבר במערכת יחסים עם הנהג הארגנטינאי של וויליאמס, פרנקו קולפינטו. לאחר מכן היא החלה לצאת עם הנהג הצעיר של פרארי, אוליבר ברמן, שהשנה הפך לבריטי הצעיר ביותר אי פעם שהשתתף בגראנד פרי F1 . עם זאת, מתברר שהקיץ היא נפרדה מברמן, ולפי הדיווחים היא חזרה עכשיו למערכת יחסים עם קולפינטו! "אפילו בסטנדרטים של בפורמולה 1 זה נשמע חריג", נכתב ב"טלגרף" הבריטי, שניתח את הסוגיה.

הדוגמנית אסטל אוגילבי. lettiemng, אינסטגרם, צילום מסך
הפכה למפורסמת. אסטל/צילום מסך, lettiemng, אינסטגרם
נהג הפורמולה 1 אוליבר ברמן. GettyImages
כישרון עולה. ברמן/GettyImages
נהג הפורמולה 1 אוליבר ברמן. GettyImages
"הזוג הנוצץ" נפרד/GettyImages

אז מי האישה הצעירה שכבשה את לבם של השניים שנחשבים לכישרוניים ואולי עתיד הענף? היא נולדה בפריז לאם בריטית, עורכת דין, ואב צרפתי. לאחר שלמדה בדרום צרפת היא עברה לבריטניה ולמדה בפנימייה יוקרתית, לפני שעברה ללונדון ללמוד משפטים.

במהלך הזוגיות שלה עם ברמן הפופולריות שלה עלתה, והיא הפכה למפורסמת. היא הייתה לצידו כאשר נזרק לאור הזרקורים וסיים במקום השביעי בהופעת הבכורה שלו במירוץ בערב הסעודית. בן ה-18 זומן ברגע האחרון לאחר שקרלוס סיינץ, הנהג הספרדי, חלה בדלקת תוספתן. באותה תקופה, הם כונו ב"זוג הצעיר הנוצץ ביותר של בריטניה".

לאוליבר ברמן יש 2.2 מיליון עוקבים באינסטגרם, ואסטל הפכה למוכרת ונרשמה לסוכנות דוגמנות. היא הצטלמה עבור מותג שעוני היוקרה Longines, והופיעה על המסלול בשבוע האופנה בפריז. כיום יש לה כבר מאות אלפי עוקים בטיק-טוק.

על פי הדיווחים היא וברמן הפסיקו את הקשר ביניהם ביולי, ואוגילבי הפכה להיות זו שכולם ריכלו עליה. היא התחילה לעקוב שוב אחרי האקס שלה, פרנקו קולפינטו, ברשתות החברתיות. הארגנטינאי בן ה-21 נהג עד היום שלוש פעמים עבור קבוצת וויליאמס, וסיים במקום ה-12 בהופעת הבכורה שלו בגראנד פרי האיטלקי. פרנקו ואסטל עדיין לא יצאו בפומבי יחד, אבל מקורבים טוענים שהם חזרו.

הדוגמנית אסטל אוגילבי. lettiemng, אינסטגרם, צילום מסך
בדרך הנכונה. אוגילבי/צילום מסך, lettiemng, אינסטגרם
נהג הפורמולה 1 פרנקו קולפינטו. GettyImages
נהג הפורמולה 1 פרנקו קולפינטו/GettyImages
נהג הפורמולה 1 פרנקו קולפינטו. GettyImages
עזבה וחזרה?/GettyImages
הדוגמנית אסטל אוגילבי. lettiemng, אינסטגרם, צילום מסך
הדוגמנית אסטל אוגילבי/צילום מסך, lettiemng, אינסטגרם

העיתונאית והמומחית ל-F1 ג'סמי קלקין אומרת שזה לא מפתיע שאוג'ילבי הייתה במערכת יחסים עם שני נהגים צעירים. "פורמולה 1 זה עולם קטן מאוד", היא אומרת. "יש כלל לא כתוב שאם אתה נהג פורמולה 1 אתה חייב לגור במונאקו, לשחק גולף ולהיות עם בת זוג משפיענית. כולם הולכים לאותן מסיבות ואירועים. המעגל החברתי הוא קטנטן, אבל זה אומר שמשולש האהבה הזה עלול להיות מביך עבורם, או עלול להוביל לתחרותיות רבה עוד יותר על המסלול בין ברמן לקולפינטו".

עוד לפני המשולש הרומנטי, קולפינטו וברמן הוחשבו כשניים מהנהגים החדשים המבטיחים ביותר בסבב. "כשאתה מסתכל על העבודה שעשה אוליבר ברמן בפרארי באחד המסלולים הקשים ביותר בסעודיה, הוא נראה כמו ותיק", אמר כריסטיאן הורנר, מנהל רד בול, "קולפינטו היה הפתעה מוחלטת כי הוא לא היה מורגש במידה רבה ב-F2. אף אחד אפילו לא דיבר עליו. הוא קפץ לוויליאמס בשני המרוצים שהוא עשה והוא היה יוצא דופן. הוא היה ממש ממש מרשים. החבר'ה הצעירים, הם נכנסים, הם רעבים, והם פשוט נותנים גז".

הכסף הגדול, אלמנט הסכנה והזוהר שאין להכחישו בפורמולה 1 הפכו את הנהגים לסמלי סקס, שתמיד מוקפים בנשים יפות. לאלוף הבריטי משנות השבעים, ג'יימס האנט, היה מוטו: "סקס, ארוחת בוקר של אלופים" תפור בסרבל המרוצים שלו והתגאה בכך ששכב עם 5,000 נשים. סטרלינג מוס הודה שבמהלך המירוץ הוא יכול לשמור "עין אחת על המסלול, עין אחרת על השעונים ועדיין... לזהות בחורה יפה בקהל".

כיום יש לא מעט חשבונות פופולריים ברשתות החברתיות שמוקדשים אך ורק לבנות זוג של נהגים, מה שהופך גם אותן למסקרנות. כעת נראה שאסטל עשויה להפוך לדמות שתוסיף עוד צבע לעולם סקסי.

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully