וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצדי הכביש בזמן האזעקה: צפו בתיעוד של שחקני מכבי חיפה

6.10.2024 / 16:35

איתן אזולאי הציג את המציאות ההזויה בסרטון שהפך ויראלי. הירוקים יערכו בשני טקס לזכר נרצחי ונופלי 7 באוקטובר, באוהל ההנצחה שהוקם ברחבת האצטדיון

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:3/ספורט1

מכבי חיפה תערוך מחר (שני) טקס הנצחה וזיכרון לנופלים של המלחמה הנוכחית ונרצחי 7 באוקטובר. במלאות שנה לטבח הנורא, הירוקים יקיימו את הטקס באוהל הזיכרון שהוקם הרחבת האצטדיון, כאשר אנשי ושחקני הקבוצה הבוגרת כמו גם מנכ"ל המועדון ינכחו בטקס. כידוע, אוהדים רבים של הירוקים מונצחים באוהל ההנצחה ומחר כחלק מאירועי הזיכרון בכל רחבי הארץ יערכו במועדון טקס משלהם.

בעניין אחר, שחקני הקבוצה דולב חזיזה, איתן אזולאי ועילאי פיינגולד נתקלו באזעקה בדרכם לאימון היום. אזולאי העלה לרשתות החברתיות את השלושה במהלך האזעקה, מה שהפך לסרטון ויראלי במיוחד בו הם נראים נשכבים בצד הכביש.

כזכור, זו לא הפעם הראשונה ששחקני הקבוצה נתקלו באזעקות כאשר רק באימון המסכם לקראת המשחק מול בני סכנין החלה אזעקה במהלך האימון וגם השחקנים הזרים נאלצו לרוץ למיגוניות. בחיפה כל העת נמצאים בשיחות עם השחקנים הזרים ומרגיעים אותם, כשבמועדון עד כה מציינים כי למרות הפחד והסיטואיה הלא מוכרת, הזרים מתנהלים בצורה מרשימה ומבינים את המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully