וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הרכש של מכבי חיפה מתאקלמים, "אבל אין אחד כמו חזיזה"

6.10.2024 / 7:00

מכבי חיפה חוגגת את הניצחון על סכנין שהמחיש את ההתקדמות של אנסימבה וסירוטה והראה חלק מהאיכויות של סברינה, אבל שחקן הכנף המתקאמבק שוב נראה בקטגוריה משל עצמו: "כשהקהל יחזור ויראה את דולב של פעם, זה יטריף את כולם". חג'ג' יושאל בינואר?

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:3/ספורט1

שביעות רצון גדולה במכבי חיפה לאחר הניצחון 0:3 אמש (שבת) על בני סכנין. בחיפה היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה ומיצירת המצבים. "היה יכול להיגמר גם 0:6", חרץ אחד השחקנים. "היו מהלכים יפים וזה כבר נראה יותר טוב. ידענו שנבנינו בשלב מאוחר ולא אופטימלי, אבל הכי טוב להתחבר תוך כדי ניצחונות. זה הולך ונראה יותר טוב עם כל משחק שעובר".

בחיפה היו מרוצים גם מההתקדמות של שחקני הרכש. ויטל אנסימבה שרשם משחק לא טוב נגד עירוני קרית שמונה זכה למחמאות כאשר היה מעורב בשער הראשון ובישל את השלישי. אנסימבה מוערך מאוד על ידי הצוות ובקבוצה היו מרוצים מכך שהציג משחק טוב שלתחושת אנשי המועדון יוסיף לו ביטחון להמשיך להשתפר. גם אולכסנדר סירוטה שנכנס לאט לעניינים כבר עומד על שני שערים ואף התייצב במשחק ההגנה שלו, וגם פדראו נכנס לעניינים. כעת לברק בכר צפוי כאב ראש חיובי לאור חזרתו המתקרבת של עבדולאי סק.

בקבוצה מצפים גם מקסנדר סברינה ומתיאס נהואל, שני שחקני הרכש המשמעותיים ביותר שהגיעו בקיץ, להציג יכולת יותר טובה - אך החמיאו לסברינה על פעולות שהראו את האיכויות שלו. "סברינה הראה גם נגד קרית שמונה וגם אתמול שיש לו הרבה איכות", קבע גורם במועדון, "הוא צריך עוד להשתפר בחדות ובסיומת, אבל עשה דברים יפים".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
נראה טוב. אנסימבה חוגג עם שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בניגוד לסברינה, נהואל נכנס לעניינים בהדרגה ובחיפה מאמינים שיתפוס את המקום בהרכב בהמשך. מעל כולם היה זה שוב דולב חזיזה שסחט מחמאות אדירות על יכולתו, ועושה רושם שלראשונה מאז הפציעה בעונה שעברה הוא מצליח לחזור ליכולת שאפיינה אותו בשנים הטובות במדים הירוקים.

חזיזה - שענד את סרט הקפטן - היה המצטיין במגרש לדעת רבים במועדון. "כשהקהל יחזור ויראה את דולב של פעם, זה יטריף את כולם", סבור גורם במועדון. "הרבה מאוד זמן חיכינו לו. היה רכש משמעותי העונה, אבל אף אחד לא משמעותי כמו דולב".

בקבוצה התייחסו גם לעניין הקהל. בקרב השחקנים היה שיח על הקושי לשחק ללא האוהדים, בטח באיצטדיון גדול כמו זה הביתי שלהם. "זה היה נוראי", אמר שחקן בקבוצה. "זה פשוט מרגיש כמו אימון. חשוב שנעבור את המשחקים האלה עם נקודות, כי כולם יודעים מה שווה הקהל שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
מטריף את כולם. חזיזה חוגג/מאור אלקסלסי

מי ששוב מצאו עצמם מחוץ לסגל היו אריק שוראנוב ועילאי חג'ג', שבוודאי מאוכזבים מאוד. ברור לכולם ששוראנוב לא בתוכניות של המועדון, אך ההפתעה הגדולה היא בנוגע לחג'ג', שחקן בית שהרשים מאוד בעונה שעברה. אם חג'ג' ימשיך להידחק הצידה ולהיות מחוץ לרוטציה, ייתכן שייצא להשאלה בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully