וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר זועמת על השופטים, אבל גם יצחקי יודע: זה קודם כל אנחנו

במועדון באו בטענות קשות כלפי השופטים אחרי התיקו עם קרית שמונה: "טעו בדברים בסיסיים". לצד זה, גם השחקנים מבינים שכדי להצדיק את ההתייחסות כקבוצה גדולה, צריך לשחק אחרת לגמרי: "יצרנו אפקט הרתעה, אבל להחזיק בכדור לא נותן כלום"

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים למחרת התיקו 1:1 מול עירוני קרית שמונה בטדי. ביציאה מהאיצטדיון שחקנים אמרו: "היינו צריכים לרוץ יותר ולהיות אגרסיביים וחכמים יותר מול קבוצה שבאה לסגור".

לבית"ר היו טענות קשות כלפי צוות השיפוט וצוות ה-VAR. יותר מהכל קומם את אנשי המועדון העובדה כי דקות רבות בוזבזו כששחקני קרית שמונה על הדשא או מושכים זמן ולא סופגים כרטיס צהוב. ל"קינוח", כל זה לא בא לידי ביטוי בתוספת הזמן. "כשרצו ליישם את חוק הצהובים לשחקנים שפונים לשופט עשו את זה מהר, אבל מה עם החוקה החדשה שמאפשרת להרחיב את תוספת הזמן? זאת עבודה בסיסית של שופט", אמרו בבית"ר.

למרות שעצר פנדל לזכות קרית שמונה, מיגל סילבה ירד עצבני למחצית וניסה להסביר לצוות השיפוט שהשריקה לא נכונה. בלם קרית שמונה, שי בן דוד, טען בסיום כי מי שהיכה אותו בעימות בירידה למחצית היה ז'אן מרסלן ולא מיירון ג'ורג', אך בבית"ר הכחישו זאת ושחקנים שהיו באירוע סיפרו כי בין השניים נרשמו דחיפות בלבד.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. ברני ארדוב
לא ככה משחקת קבוצה גדולה באמת. שחקני בית"ר אמש/ברני ארדוב

בית"ר עשתה שינוי מקצועי מאז מהגעתם של אלמוג כהן וברק יצחקי, והיא צריכה להתחיל להתמודד עם העובדה שקבוצות מתייחסות אליה כקבוצה גדולה - וסוגרות ונשכבות על הדשא בהתאם.

ברק יצחקי התייחס לכך ואמר: "מצד אחד אני שמח שהגענו למצב שאנחנו מייצרים אפקט של הרתעה, אבל מצד שני ברור שאנחנו חייבים להיות יותר חכמים. להחזיק 60-70 אחוז מהזמן בכדור לא יביא ניצחון אם לא נשחק חכם, נשמור על המיקומים ונדע להביא לידי ביטוי את האיכויות שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים עם המנהל המקצועי אלמוג כהן. ברני ארדוב
מפיקים לקחים. יצחקי ואלמוג כהן/ברני ארדוב

יצחקי דיבר על הפעולות הנכונות, אך משחקים כאלה שחקנים מנצחים עם עוד קצת "רוע" שלא היה לשחקני בית"ר אתמול. אם אחרי ההפסד בגביע הטוטו באשדוד המאמן דיבר על שחצנות, אמש היה חסר הטירוף להשיג ניצחון. התחושה הייתה שתיקו הוא לא אסון מבחינת השחקנים, וזה דבר שאלמוג כהן ויצחקי בטח לא יקבלו. אם תרצו, זו אנטיתזה ל-DNA שהם רוצים לייצר לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully