וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון על אוהדי סלטיק: "לא צריך הצדקה מאף אחד בעולם"

ניב דברת, בלגרד

3.10.2024 / 13:04

בלם מכבי תל אביב לא מתרגש מהתנהגות אוהדי האקסית ואיחל למדינה "פחות ניתוק, שנאה ופילוג". לאזטיץ' על דור פרץ: "הוא מדהים"

שחקן מכבי תל אביב ניר ביטון לפני המפגש עם מיטיולן/ספורט1

מכבי תל אביב תפגוש הערב (19:45, ספורט4) את מיטיולן, בניסיון להשיג נקודות בכורה בליגה האירופית. ניר ביטון, שחזר במחזור הליגה האחרון להרכב הצהובים, התייחס להתמודדות - כמו גם להתנהגות האנטי-ישראלית של חלק אוהדי קבוצתו לשעבר, סלטיק.

"היתה לי תקופה יפה וטובה בסלטיק, העברתי שם הרבה שנים מהקריירה שלי ורגעים מאוד שמחים", אמר ביטון. "היו לי שם הרבה רגעי שיא. כרגע אני במכבי תל אביב, סלטיק עם כל הכבוד כרגע פחות מעניינת אותי. אנחנו חיים בעולם חופשי, כל אחד יכול להגיד ולעשות מה שהוא רוצה. אנחנו יודעים מה אנחנו מי אנחנו ולא צריכים הצדקה מאף אחד בעולם".

שחקן ההגנה הוותיק נשאל מה ירצה לאח לעם ישראל לקראת השנה החדשה והשיב עם מסר דומה: "אני רוצה לאחל לכל אזרחי מדינת ישראל שנה טובה ומתוקה ושיחזרו כל החטופים בשלום. אנחנו עוברים תקופה מאתגרת. הכי חשוב שנהיה מאוחדים ושנפזר אהבה בכל מקום שאנחנו הולכים, פחות ניתוק ושנאה ופילוג".

על הקאמבק לסגל של ז'ארקו לאזטיץ' אמר ביטון: "כיף לחזור אחרי תקופה ארוכה למגרשים. חוץ ממני יש פה עוד הרבה שחקנים מנוסים שיודעים את העבודה ואני מקווה שנעשה את העבודה. המשחק נגד טבריה היה די מוזר, חזרנו לימי הקורונה, בלי קהל ומשחקים כאלה, אחרי אירופה, דווקא צריך את הקהל שירים אותנו. זה לא תירוץ, היינו צריכים לנצח ולהיראות יותר טוב. לא מחכים לנו משחקים קלים, לא באירופה ולא בליגה. אין לנו זכות לזלזל באף קבוצה, צריך לבוא לכל משחק כמו שבאנו נגד בראגה ולדבר על המגרש. יש פה קבוצה טובה וצוות טוב".

צפו בדבריו של לאזטיץ' באימון המסכם

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ' לפני המפגש עם מיטיולן/ספורט1

המאמן לאזטיץ' הוסיף: "זה התפקיד שלנו למצוא פתרונות ולהבין איך לעבור מאירופה לליגת העל. מול טבריה זה לא היה כמו שציפינו, אבל זה חלק מהכדורגל. יש לנו חיסורים רבים, אבל זו הזדמנות לשחקנים אחרים להראות את האיכויות שלו. יש לנו סגל גדול וטוב. נפגוש יריבה חזקה. חייבים לנצח? אין דבר כזה ברמות האלה. מיטיולן קבוצה מדהימה". הסרבי החמיא לדור פרץ ואמר: "הוא מדהים. מגיע לו קרדיט ענק כי הוא תמיד נותן 100 אחוז, גם בפן המנטלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully