וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורקין: "במכבי אני חושב רק על ניצחון". הטור של דני דבורין

3.10.2024 / 9:45

לקראת פתיחת היורוליג מול וילרבאן, מדבר כוכב הצהובים על הקבוצה המתחדשת: "כשהמושכות בידיו של קטש, תמיד מרגישים את טביעת האצבע שלו"

ארוחת ראש השנה של מכבי תל אביב בכדורסל ומכבי תל אביב בכדורגל בבלגרד/מתוך האינסטגרם של מכבי תל אביב

הערב (חמישי) ב-22:00, תפתח קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב את משחקיה ביורוליג, כשתפגוש בווילרבאן הצרפתית. לקראת המשחק הספקתי לשוחח עם רומן סורקין, שאמור להיות העונה אחד מעמודי התווך של מכבי. שחקן הפנים מצוי בשנים האחרונות בהתקדמות מקצועית תמידית ומשמעותית, והוא, כמו כל חבריו לקבוצה, מצפה בדריכות לג'אמפ הראשון.

"בכל פעם ובכל משחק ומשחק, ברגע שבו אני לובש את גופיית מכבי תל אביב, אני חושב רק על דבר אחד - לנצח. הדברים נכונים לא רק כשמדובר ביורוליג. הם נכונים בכל מסגרת. אנחנו, מכבי תל אביב שתמיד שואפת לנצח", אמר לי סורקין.

שאלתי את רומן גם על ההבדל בין העונה החדשה לבין העונה שעברה. אחרי הכל התיאום בין שחקניה עבד אז על אוטומט, כתוצאה מתקופה ממושכת מאד של אימונים ומשחקים. עתה זו, לפחות בחלקה, מכבי תל אביב המתחדשת.

על כך השיב סורקין: "נכון, אבל בוא נזכור שאני לא השחקן היחיד שנשאר, בהשוואה לעונה הקודמת. עם אלה שנשארו בה, כמוני, ישנה הבנה והיכרות מקצועית. אנחנו יודעים מה הן דרישותיו של עודד קטש. השחקנים החדשים שהגיעו, והקבוצה כולה, בתהליך שיישא תוצאות טובות. כשהמושכות בידיו של קטש, תמיד מרגישים את טביעת האצבע שלו".

רומן סורקין מכבי תל אביב. דני מרון
נרגש לקראת פתיחת העונה. סורקין/דני מרון

אשר לכושרו האישי, לרומן סורקין תשובה חד משמעית: "אני בכושר, אולם מכיוון שזוהי רק תחילתה של העונה, אמשיך להשתפר. בינתיים ישנה גם התרגשות אישית, כמו בכל פעם שמגיעים למחזור הראשון של היורוליג. אלא שזו התרגשות חיובית, שמדרבנת כל אחד ואחד מאיתנו לתת את המקסימום".

ועד כמה קשה בלי הביתיות ביד אליהו?

"בלית ברירה אנחנו חיים את המציאות, ונכון לעכשיו זה המצב. אבל גם כאשר אנחנו טסים לחו"ל כדי לקיים שם את משחקי הבית שלנו, הלב הוא עם המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully