וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "כולם היו מחוברים לחדשות, אבל זה רק תירוץ"

2.10.2024 / 7:50

מאמן הפועל חולון סיפר לתקשורת הגרמנית על ההתמודדות בחדר ההלבשה לפני ההפסד 85:76 לוורצבורג: "המצב בישראל קשה. אולי חלק מהאנשים פחות הצליחו להותיר את העניינים האישיים בצד"

תקציר כדורסל ספרדי: ליימה קורוניה - ריאל מדריד 85:86/ספורט1

מאז פרצה המלחמה, קיבלה ישראל חיבוק חם ממועדוני הספורט בגרמניה ומקהל אוהדיהם. אתמול (שלישי), כשמאמן הפועל חולון גיא גודס התייצב למסיבת העיתונאים בוורצבורג בתום ההפסד 85:76 בפתיחת ליגת האלופות, אנשי התקשורת המקומיים לא שאלו אותו על כדורסל; הם התעניינו רק במצב בארץ, לאחר מתקפת הטילים מאיראן.

"כולם היו מחוברים לחדשות לפני המשחק, ואולי זה חלק מחוסר הריכוז שסבלנו ממנו על המגרש", סיפר גודס. "בשבילי זה תירוץ שקל להשתמש בו, אבל אנחנו לא נעשה את זה. המצב בישראל קשה. כיביתי את הטלפון וניסיתי להתמקד בכדורסל, ולהותיר את העניינים האישיים והמשפחתיים בצד ל-40 דקות. אולי חלק מהאנשים הצליחו בכך יותר ואחרים פחות. אי אפשר לשלוט בכל הפרטים".

העיתונאים הגרמנים התעניינו בשלום משפחתו של גודס, והוא הודה בחיוך כי "עוד לא הספקתי להתעדכן. בסיום המשחק הלכתי לדבר עם השחקנים בחדר ההלבשה, ומיד אחר כך התייצבתי כאן. כשאצא, אתקשר הביתה ואוודא שהכל בסדר".

גיא גודס מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
בגרמניה התעניינו. גודס/מאור אלקסלסי

על המשחק עצמו אמר המאמן: "פתחנו בפיגור 12:3, ואני לא יודע איפה הראש שלנו היה. התחלנו לרדוף אחרי ורצבורג, ספגנו 48 נקודות במחצית, וגם ריצה מצוינת ברבע השלישי לא הספיקה. בסופו של דבר הבאנו את המשחק למצב שאפשר לנצח בו, אבל ביצענו יותר מדי טעויות בסיום".

אלייז'ה מיטרו-לונג, שסיים עם 12 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, סיכם בצורה דומה: "לא עשינו מה שהיינו צריכים. ביצענו הרבה טעויות, ואי אפשר להופיע ככה במשחק חוץ. ברור שאנחנו לא מרוצים. האחריות היא על השחקנים - ממני ועד האחרון שעלה מהספסל. יש לנו קבוצה טובה, אבל אנחנו צריכים להוכיח את זה ולא רק לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully