וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן התעדכן במחצית וסימל את הפער בסיום: "שמח, אך הלב בבית"

2.10.2024 / 6:30

קפטן הפועל ירושלים כיכב עם 20 נקודות בקאמבק המוקדם שהוביל לניצחון קליל בליטא, והמתיק את הערב של האוהדים בממ"דים: "המצב לא פשוט"

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

דוגמאות רבות ממחישות באיזו מציאות המטורפת חיים תושבי ישראל, ערב ראש השנה תשפ"ה. אחת מהן ניתנה אתמול (שלישי): אוהדי הפועל ירושלים רצו בסך הכל לצפות מרחוק בקבוצתם מתמודדת ביורוקאפ מול לייטקאבליס, אבל הוזעקו למרחבים המוגנים במהלך המשחק.

על המגרש עצמו סימל יובל זוסמן את הפער בין ההפסד 80:64 לוולנסיה במחזור הראשון לבין ניצחון החוץ 74:94 במחזור השני בליטא. ואם מהשבוע שעבר נצרב בזיכרון האיירבול ששיגר לשלוש, הרי שהפעם ייזכרו הקליעות שצללו פנימה בזו אחר זו.

הקפטן היה זה שדאג לשמור את ירושלים במרחק סביר יחסית ברבע הראשון החלש שלה, כשקלע שלוש שלשות ללא החטאה והוריד אותה להפסקה הקצרה בפיגור 25:18; הוא נכנס למגרש ממנוחה במינוס 36:33, והשלים ריצת 0:11 שחתמה את המחצית הראשונה ביתרון נינוח של 36:44, כשלזכותו כבר 16 נקודות. משם והלאה, הלבנים-אדומים לא הביטו לאחור - והמשחק הסתיים ב-20 הפרש וב-20 נקודות לזוסמן.

שחקן הפועל ירושלים יובל זוסמן. דני מרון
מי זוכר את האיירבול? זוסמן/דני מרון

"אנחנו שמחים על הניצחון, אבל הלב בבית", הודה מספר 50. "במחצית, וגם בסיום, שמענו את החדשות מישראל. זה לא פשוט, ואני שמח שהנזק היה יחסית קטן, ואנשים בריאים ונמצאים בטוב. אני מקווה שהמצב יהיה שקט יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully