וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בבית"ר: האוהדים מכינים קבלת פנים "חמה" לדיא סבע

1.10.2024 / 12:00

כ-20 אלף אוהדים של בית"ר אמורים להגיע לטדי, במועדון מקווים שלא יעברו את הגבול ביחס לקשר מכבי חיפה. תוכנית המשחק של יצחקי: לחץ גבוה וג'וקרים מהספסל

אוהדי בית"ר ירושלים מקללים את שחקני בני ריינה/לפי סעיף 27א'

לאחר שהוסר החשש ממשחק ללא קהל הערב (שלישי, 19:30) בטדי, בבית"ר ירושלים מצפים כי לפחות 20 אלף מאוהדי הקבוצה יגיעו לאיצטדיון. ההערכה נכון לעכשיו היא שכ-3,000 מאוהדי מכבי חיפה יגיעו, מספר נמוך בשל החרמת המשחק על ידי ארגוני האוהדים.

עדי יונה החולה ייעדר. ברק יצחקי ביצע אתמול המון שינויים באימון כש-15-16 שחקנים תורגלו בהרכב בסיטואציות שונות, אך המאמן צפוי להמשיך עם רביעיית הגנה כשגיל כהן מתפקד על תקן מגן שמאלי. המאמן צפוי לעלות עם השלישייה הקבועה בחלק הקדמי, אך נראה כי דור מיכה, ירדן שועה ופטריק טוומאסי יחליפו עמדות תוך כדי משחק.

בית"ר תלחץ הערב את חיפה, אך הצוות לוקח בחשבון כי חלק מהשחקנים יתקשו לעשות זאת במשך 90 דקות כשטימו מוזי וסילבה קאני צפויים לעלות מהספסל ולהוסיף אנרגיות כפי שעשו במשחק הבית האחרון נגד מכבי נתניה, כשהקבוצה הייתה בעשרה שחקנים.

שחקן בית"ר ירושלים, ירדן שועה. דני מרון
דגשים מיוחדים. שועה/דני מרון

הצוות הדגיש בפני ירדן שועה ומיירון ג'ורג' את החשיבות של לדעת לשמור על הכדור ולהרגיע בדקות פחות טובות. גם לפני המשחק הערב יינתנו דגשים על הנעת הכדור מול משחק הלחץ של חיפה וסגירת שחקנים ספציפיים כמו דיא סבע, דין דוד והזרים החדשים של חיפה. במועדון מבינים כי האוהדים מכינים קבלת פנים "חמה" לדיא סבע ומקווים כי היא לא תעבור את הגבול ותעלה בנזקים כבדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully