וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס והפועל חולון לא יכולים לחכות: "יש לנו הרגשה טובה"

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 10:45

הסגולים יפתחו הערב (21:00) את העונה בליגת האלופות, כשיתארחו בוורצבורג. המאמן אופטימי: "ניצחון במשחק חוץ ראשון יכול לתת יתרון משמעותי"

ניב משגב הפועל חולון. דני מרון
הנה זה בא, חולון נרגשץ/דני מרון

את עונת 2021/22 בליגת האלופות פתחה הפועל חולון בניצחון חוץ 61:88 על ברינדיזי. שנה עברה, והיא ניצחה 81:84 בוורשה במחזור הראשון. אשתקד, תחת הטראומה הטרייה של 7 באוקטובר, היא הדהימה את האלופה טלקום בון במגרשה 74:75.

הערב (שלישי, 21:00) יוציאו הסגולים עונה חדשה לדרך במפעל האירופי, ויקוו שוב להיות בצד הנכון והמחייך. הסגל המתחדש יתארח בוורצבורג, ואחרי תקופת ההכנה הכמעט מושלמת - ייתכן שיעמוד לרשותו של המאמן גיא גודס סגל מלא: יפתח זיו יעמוד לרשותו (עם מסיכה על אפו הפגוע) וההחלטה הסופית בנוגע לאלייז'ה מיטרו-לונג תתקבל בסמוך למשחק. השניים החמיצו את ההפסד היחיד של חולון עד כה, בחצי גמר גביע ווינר מול מכבי תל אביב.

"הייתה לנו הכנה טובה בחודש וחצי האחרונים, והשחקנים נכנסו לקצב", סיפר גודס. "משחק ראשון בחוץ הוא תמיד משמעותי, כי ניצחון בו יכול לתת לך יתרון. יש לנו הרגשה טובה ואנחנו באים לעונה החדשה עם הרבה אנרגיות".

חולון שובצה לבית א', ושני משחקיה הבאים יהיו ביתיים - בשבוע הבא מול נאנטר הצרפתית ובעוד שלושה שבועות נגד איגוקאה הבוסנית. גם הפעם, כמו בחלק השני של העונה שעברה, היא תנדוד לסומבטהיי בהונגריה כדי לארח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully