וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות נאצה רוססו נגד ראשי מכבי חיפה. עלי מוחמד כשיר לפתוח

1.10.2024 / 10:30

המתיחות בין האוהדים לראשי המועדון עולה שלב: הכתובת "הנהלה של חזירים" רוססה בכניסה למשרדים ובקופות. הקשר כשיר לפתוח ובקבוצה מחכים להחלטתו הסופית

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

המתיחות בין ארגוני האוהדים של מכבי חיפה לראשי המועדון עולים שלב, על רקע ההודעה החריגה אתמול (שני). במהלך הלילה רוססו כתובות גרפיטי בגנות ההנהלה הן על קופות הכרטיסים באיצטדיון סמי עופר והן בסמוך למשרדי המועדון. בין היתר, רוססו המשפטים "הנהלה של חזירים", ו"הפקרתם אותנו".

הכתובות נגד ראשי המועדון מגיעות ככל הנראה על רקע הטענה של חלוקת הכרטיסים בחינם של המועדון. כזכור, בחיפה התחייבו לרכישת 4,000 כרטיסים מבית"ר ירושלים כחלק מהסכם החלפת הביתיות, ולאור המחאה - וכן בשל הסמיכות לערב החג נקנו קצת פחות מ-2,000 כרטיסים.

הירוקים בשל כך העבירו לכל אוהד שרכש כרטיס נוסף וכן חילקו כרטיסים לחיילים. בארגון טענו שמדובר במהלך שיפחית משמעותית את אפקט המחאה שלהם כנגד משטרת ירושלים והדבר כאמור מוביל כעת למתיחות גדולה בין הארגונים לראשי המועדון.

כתובות גרפיטי של אוהדי מכבי חיפה נגד ההנהלה. מתוך הרשת, צילום מסך
כתובות הגרפיטי בחיפה, הבוקר/צילום מסך, מתוך הרשת
כתובות גרפיטי של אוהדי מכבי חיפה נגד ההנהלה. מתוך הרשת, צילום מסך
כתובות גרפיטי של אוהדי מכבי חיפה נגד ההנהלה/צילום מסך, מתוך הרשת
עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
הכל תלוי בו. עלי מוחמד/קובי אליהו

בצד המקצועי, עלי מוחמד כשיר לפתוח בהרכב, כך לדעת הצוות הרפואי והמקצועי של הקבוצה. השחקן לא מוגבל בתנועה וערך אתמול אימון מלא, אך יקבל במהלך היום החלטה סופית האם יוכל לפתוח בהרכב או שמדובר בסיכון מיותר מבחינתו. אם מוחמד ייתן את הסכמתו, הוא יפתח. אם יעדיף שלא, יהיה זה איתן אזולאי שיכלל ב-11 של ברק בכר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully