וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רכשה 4,000 כרטיסים כחלק מההסכם עם בית"ר, האוהדים זועמים

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 21:39

ההנהלה התחייבה לכך לאור החלפת הביתיות - ואז החלה לחלק אותם בחינם, חרף המחאה שלא להגיע לטדי. ארגון "אולטראס חיפה": "מועדון ששם ז*ן על הקהל שלו. מכבי חיפה זה כסף, כוח ותהילה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

ארגון האוהדים של מכבי חיפה "אולטראס חיפה" פרסם הערב (שני) פוסט קשה נגד ראשי המועדון, על רקע החרמת ארגון האוהדים ועמותת "היציע הצפוני" את המשחק מול בית"ר ירושלים מחר בשל אלימות משטרתית לטענתם. בעמותה הזכירו שבעבר ראשי המועדון תמכו במהלך, אך כעת כועסים על חלוקת כרטיסים בחינם - מה שיפחית משמעותית את אפקט המחאה של האוהדים.

למעשה, בחיפה התחייבו לבית"ר ירושלים לרכישת 4,000 כרטיסים כחלק מההסכם להחלפת ביתיות - אם לא היו עושים זאת, המשחק היה צריך להיערך בסמי עופר ללא אוהדים. בפועל נקנו פחות מ-2,000 כרטיסים והירוקים חילקו את יתר הכרטיסים בחינם - לטענתם, כל אוהד שרכש כרטיס קיבל אחד נוסף בחינם.

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
המחאה של רבים מהאוהדים סוכלה?/ברני ארדוב

"60 שניות על מועדון ששם ז*ן על הקהל שלו: ברור לנו שקורים דברים גדולים הרבה יותר במדינה. זו הסיבה שלא הרחבנו על נושא טדי והתנהלות המועדון בפוסט שלנו השבוע. בחרנו להגיד את דעתנו ב-3 מילים ולהעביר את המסר כמו שהוא, אך על מה שקרה היום כל אוהד צריך לדעת", נכתב בפוסט.

"כאמור המסר של החרמת אצטדיון טדי עבר. פחות מ-24 שעות לפני המשחק נמכרו קצת מעל ל-1,500 כרטיסים ליציע של אוהדי מכבי. ישבו והתאבלו במכבי חיפה, איך ניתן לקהל את תמונת הניצחון הזו, של יותר מחצי יציע ריק. אז מה עשו? החליטו להכניס את היד לכיס, לקנות כרטיסים מבית"ר ירושלים ולחלק בחינם לאוהדים.

"אותה מכבי חיפה, שבחודש פברואר האחרון הצהירה כי לא תמכור כרטיסים יותר למשחקים בטדי, שאמרה כי לא תאפשר לאוהדים שלה, שרבים מהם לוחמים, לחוות פלאשבקים מעזה. אותה מכבי חיפה שתשובתה בכל נושא כלכלי שהוא המצריך ממנה התגמשות - זה לא מתאפשר לנו, המועדון לא יכול להרשות לעצמו לוותר על הכסף הזה, אין לנו ברירה אלא לקחת 10 שקלים עמלת מכירה בקופת כרטיסים של עצמנו או למכור כרטיס ב-120 שקל למשחק בית.

"אותה מכבי חיפה, היום הלכה וקנתה כרטיסים מבית"ר וחילקה בחינם לאוהדים שלה. הכל, רק שלא יגידו שהמחאה הצליחה. הם פשוט שכחו שזו מחאה שהם יזמו. הבדיחה היא על חשבון כולנו. שלא יבלבלו לכם את המוח על קהילה וחשיבות האוהדים והקהל ביציעים. מכבי חיפה זה כסף, כוח ותהילה. זה כל הסיפור".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully