וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים בפוניבז': "לא רוצים להיראות ככה ביורוקאפ"

המאמן יונתן אלון הודה שההפסד לוולנסיה "עדיין יושב לנו בראש", אבל יקווה לצאת לדרך חדשה בשלישי (19:00) מול לייטקאבליס, שנחלשה העונה אך נחשבת לקבוצת בית חזקה

תיקתקנו, 30.9/ספורט1

בשנים האחרונות, בין אם זה היה ניצחון גדול ובין אם הפסד כואב, להפועל ירושלים היה בדרך כלל היה זמן להתבשל בין משחק למשחק בליגת האלופות. אבל ליורוקאפ חוקים משלו, וכבר מחר (שלישי, 19:00) - שישה ימים אחרי שנכנעה כמעט ללא התנגדות לוולנסיה - תחזור מחזיקת גביע המדינה לפרקט ותתארח בפוניבז' אצל לייטקאבליס.

שינוי מרענן מהמשחק הראשון ייראה בעצם נוכחותו של קאדין קרינגטון, שחזר בסוף השבוע לישראל אחרי שנאלץ לעזוב לעשרה ימים בגלל בעיות משפחתיות בארה"ב. הגארד המתאזרח יערוך את הבכורה העונתית שלו, והמאמן יונתן אלון יקווה שיחד עם אחד היוצרים המרכזיים שלו - התמונה כולה תשתנה.

"הצורה שבה שיחקנו בשבוע שעבר יושבת לנו בראש, ואנחנו לא רוצים להיראות ככה ביורוקאפ", הודה אלון. "אנחנו מרוכזים מאוד לקראת מפגש עם יריבה קשוחה ומוכרת היטב. הדרך שבה נשמור בהגנה ונתרכז בכדורי ה-50/50 ובריבאונד ההתקפה תהיה חשובה. אנחנו צריכים לתת את הטון ולהיות טובים בתחומים האלה, ואחר כך להגיע לזריקות טובות יותר בהתקפה".

שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
ינסו להתאושש מההפסד לולנסיה. הפועל ירושלים/דני מרון

גם לייטקאבליס פתחה את העונה בהפסד, 72:66 באנקרה, והיא בונה על הביתיות כדי לעלות על דרך המלך. אשתקד, אף שהודחה בשלב הראשון, היא עמדה על מאזן של 3:6 בפוניבז' (ורק 8:1 בחוץ), אבל איבדה בקיץ את שחקניה המקומיים המובילים דייוידאס סירווידיס וגדימינאס אורליק.

מי שינסה לנצל את הבמה בליטא כדי לחזור לבמה המרכזית הוא יורגוס קלאיצאקיס היווני, בקבוצה שבה אחיו התאום פנאיוטיס כיכב לפני שנתיים. בגיל 35, לא מעט אחריות תוטל על כתפיו של ויטניס ליפקביצ'יוס. שחקן הפנים הבולט של לייטקאבליס הוא מרקו פצ'ארסקי הסרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully