וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תארח ללא קהל? ההתלבטות של מכבי חיפה לקראת בני סכנין

30.9.2024 / 12:18

במועדון ממתינים לעדכון ההנחיות של פיקוד העורף, כאשר בשלב זה אין אלטרנטיבות ראויות לאירוח בסמי עופר בלי אוהדים. חזיזה ואזולאי צפויים לפתוח נגד בית"ר

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

במכבי חיפה ממתינים להנחיות החדשות שצפוי לפרסם פיקוד העורף הערב (שני) בשעה 18:00, ובהתבסס עליהן ינהלו מחר דיון פנימי בנוגע למיקום המשחק נגד בני סכנין. בהנהלת המועדון מבינים שתחת ההגבלות הקיימות עדיף להם לארח באצטדיון סמי עופר ללא קהל, כיוון שגם בבלומפילד אין אישור לשחק עם אוהדים בשלב זה.

בנוגע לאפשרויות אחרות, הרי שבית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד עתידות לארח את המשחקים שלהן במסגרת המחזור השישי בליגת העל גם כן ביום שבת, לכן החיפאים לא יוכלו לשחק בטדי או באצטדיון הי"א, בעוד שהתפוסה בטרנר קטנה ממספר המנויים שמכרו הירוקים - מה שייאלץ את מכבי חיפה לערוך הגרלה. ההחלטה, כאמור, תתקבל מחר לפי ההנחיות.

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
מסתמן שהם לא יהיו במשחק הקרוב. אוהדי מכבי חיפה/דני מרון

בצד המקצועי, נמשכות ההכנות למשחק נגד בית"ר ירושלים מחר (שלישי, 19:30) כאשר דולב חזיזה אמור להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. עלי מוחמד צפוי להיעדר, למרות שהמועדון עדכן אתמול כי הוא לא סובל מחבלה חמורה אחרי שנפגע במשחק מול עירוני קרית שמונה. ככל הנראה, איתן אזולאי ייכנס ל-11 במקומו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully