וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהפועל חיפה: "לא הגיוני לא להאמין למאמן"

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 8:51

לאורך כל הקיץ רוני לוי התריע שהסגל נחלש משמעותית, אך כץ הצהיר שיש סגל חזק. גורם: "יש מאמן שהגיע לעבוד שאמר שהסגל לא טוב נקודתית וחייב להתחזק"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 0:3/ספורט1

ביקורות גדולות בהפועל חיפה אחרי ההפסד 3:0 להפועל באר שבע אמש (ראשון). ההפסד הזה ממשיך את פתיחת העונה הלא טובה ובקבוצה ביקרו את העובדה שספגו שערים קלים מדי ושפערי האיכויות במגרש ניכרו היטב.

"אנחנו לא יכולים להתפרק ככה", אמר גורם בקבוצה, "מתחילת העונה למעט משחק אחד אנחנו נראים רע מאוד. משהו צריך להשתנות". לאורך כל הקיץ התריע המאמן רוני לוי על כך שהסגל נחלש משמעותית אך בעלים יואב כץ הצהיר בכל מקום פומבית שהסגל לא נחלש ושהוא מאמין שהקבוצה תהיה טובה לכל הפחות כמו העונה שעברה.

"בסוף יש מאמן שמגיע כדי לעבוד מקצועית", סיפר גורם המקורב לנעשה במועדון, "לא הגיוני לא להאמין לו כשהוא אומר שהסגל לא טוב ושחייב לחזק אותו נקודתית".


...

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
פתיחת העונה הרעה נמשכת. רוני לוי/ברני ארדוב

בקבוצה התעסקו גם בירידה של נועם בן הרוש כשהוחלף, סירב ללחוץ יד למאמן וניראה עצבני. בהפועל חיפה הסבירו שבן הרוש מתנהג לאורך כל הזמן בצורה מקצוענית ונהדרת ולכן הם לא מתכוונים לנפח את הסיפור. יחד עם זאת, בקבוצה ישוחחו עם המגן הצעיר ויבהירו לו שמדובר בהתנהגות לא מקובלת. מי שלא שיחק אתמול היה דמיטרי אנטילבסקי, כאשר בימים הקרובים ייבדק השחקן כדי להבין סופית את חומרת פציעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully