וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה? בטבריה לא מתרגשים: "באנו עם אמונה וראו את זה"

30.9.2024 / 7:45

העולה החדשה הדהימה את מכבי תל אביב, אבל שחקן הודה: "זו לא הפתעה עבורינו". טננבאום סחט מחמאות למרות הטעות: "הוא שמר על הנקודה"

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני טבריה 1:1/ספורט1

בעירוני טבריה היו מרוצים מהנקודה הבלתי צפויה שהשיגו בבלומפילד אמש (ראשון) ב-1:1 מול מכבי תל אביב. אלא ששחקנים העידו שהם לא הופתעו מהתוצאה כשאחד מהם אמר: "המאמן דיבר איתנו כל השבוע על זה שאפשר לתת פייט ולחזור עם נקודה או נקודות, באנו עם אמונה וראו את זה לאורך על המשחק, זאת לא הפתעה עבורינו".

המאמן אלירן חודדה סיפר בסיום כי מבחינתו השחקנים ביצעו את ההוראות הטקטיות בצורה מושלמת. בהכנה למשחק דיבר המאמן עם השחקנים בעיקר על ההצטרפות של שחקני הקו השני, הסיוע באגפים והשמירה על העמדות ואמר להם: "אנחנו יודעים איזה שחקנים משחקים שם ונעשה התאמות כדי להקשות עליהם".

מאמן עירוני טבריה אלירן חודדה. דני מרון
עשה עבודה טקטית מצוינת. חודדה/דני מרון

טבריה כבר עם הפנים למשחק הבא במשימת ההישרדות שלה נגד הפועל חדרה. חודדה אמר על כך: "אלה היריבות שאנחנו צריכים לנצח כדי לעמוד במשימה, זה משחק שונה לגמרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוער עירוני טבריה דניאל טננבאום. דני מרון
שמר על קור רוח למרות הטעות. טננבאום/דני מרון

מי שזכה למחמאות למרות הטעות הקשה בשער שספגה הקבוצה הוא דניאל טננבאום, שלא איבד את הביטחון, התרומם מהסיטואציה ושמר את קבוצתו במשחק. במועדון אמרו על השוער: "יש שוערים שמתרסקים בסיטואציה כזו, הוא שמר על הנקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully