וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהטובים בליגה": במכבי חיפה משבחים את חזיזה ומודאגים ממוחמד

29.9.2024 / 7:21

הקיצוני זכה למחמאות על יכולתו ובמועדון מרוצים מהעומק: "יש פה קבוצה עוצמתית". הקשר שנפצע יעבור צילום ובקבוצה מקווים שאין נזק לרצועות. וגם: שני השחקנים שנדחקו לקצה הרוטציה

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

שביעות רצון מאוד גדולה במכבי חיפה אחרי הניצחון המרשים 0:4 על עירוני קרית שמונה. הירוקים הגיעו למשחק לראשונה מאז תום חלון העברות (בשל דחיית המשחק מול בית"ר ירושלים) והציגו את שני שחקני הרכש קסנדר סברינה ומתיאס נהואל, כשברקע היעדר חלוץ נוסף בסגל לאחר שפרנזי פיירו עזב.

בחיפה הגיעו למשחק דרוכים מאוד ורצו לנצח כדי לא לגרור החרפת ביקורות. "היה חשוב מאוד להראות לכולם שאנחנו קבוצה עוצמתית", טען גורם בקבוצה, "למרות התוצאה זה לא היה משחק גדול אבל כשיש לך ספסל שכולל שחקנים כמו נהואל, רפאלוב, סייף ואחרים, אז אתה מבין את החוזק והעומק".

בקבוצה החמיאו לכלל השחקנים אך בעיקר לדולב חזיזה, שחזר להרכב ולדעת רבים בקבוצה היה המצטיין בשורות סגנית האלופה. חזיזה חזר מפציעה ארוכה ולא הצליח עדיין לקבע לעצמו מקום בהרכב מתחילת העונה, כשאתמול למרות ההצטרפות של נהואל, חזיזה קיבל את הקרדיט והוכיח את עצמו.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. קובי אליהו
מספר 1 על המגרש. דולב חזיזה/קובי אליהו

"כשדולב בכושר האמיתי שלו הוא אחד מהשחקנים הכי טובים בליגה", קבע אחד מחבריו לקבוצה, "ככל שהוא ייכנס יותר לעניינים זה ישפר אותנו משמעותית". גם דין דוד שממשיך ביכולת הכיבוש הנהדרת שלו זכה למחמאות גדולות. השחקן רשם צמד ובישול והעלה את מאזנו מתחילת העונה לחמישה שערים.

בחיפה היו מרוצים מכך שדוד היה נראה טוב למרות הדלקת בגיד ממנה הוא סובל ולאחר הצמד הוחלף וקיבל מנוחה כדי להיות כשיר לחלוטין למשחק ביום שלישי נגד בית"ר ירושלים, כאשר החלוץ כמובן יפתח בהרכב.

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה מפונה. קובי אליהו
במכבי חיפה יקוו שהפציעה אינה חמורה. עלי מוחמד/קובי אליהו

אלא שלצד השמחה מהניצחון והחזרה של דולב חזיזה לעניינים, בחיפה מודאגים מהפציעה של עלי מוחמד. הקשר יעבור צילום ובחיפה יבינו היום את חומרת הפציעה, כשהתקווה היא שאין פגיעה ברצועות. מוחמד עבר בדיקה ראשונית ידנית על ידי הצוות הרפואי של חיפה, שלא הצליחו להבחין בקרע.

ללא קשר לחומרת הפציעה של מוחמד, בחיפה יעקבו לקראת חודש ינואר אחרי מצבו של הקפטן לשעבר נטע לביא ואם יתברר שיש בכוונת הקשר נכונות לחזור לישראל (מה שלא היה עד כה) הם ינסו להוביל מהלך לחזרתו. הירוקים קיבלו כאמור אתמול גם את סברינה ונהואל והבהירו שייקח זמן לשניים להתחבר לקבוצה ולהיכנס לעניינים.

בחיפה היו ביקורות כזכור לאורך השבועות האחרונים על העיתוי בו הגיעו שחקני החיזוק הכל כך משמעותיים אך כעת הבהירו במועדון שתהיה להם סבלנות לשילוב נכון של השניים. מי שמצאו עצמם מחוץ לסגל אתמול הם אריק שוראנוב ועילאי חג'ג'. השניים יכולים למצוא עצמם מאוכזבים מאוד כשנראה שהם נדחקים לקצה הרוטציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully