וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המצב הבטחוני: בני סכנין הודיעה על שחרור פאטה גודושאורי

28.9.2024 / 13:23

שחקן הכנף הגאורגי שהתקשה להתאקלם חשש מהמתיחות בצפון והטילים, דרש לעזוב וקיבל את מבוקשו. בסכנין מחכים לשובו של אומאונגה

תקציר: עירוני טבריה - בני סכנין 0:1/ספורט1

בבוקר שאחרי חיסול חסן נסראללה ועל רקע המצב הבטחוני המתוח בצפון, הודיעה בני סכנין על שחרורו של פאטה גודושאורי. השחקן אמר לחבריו לקבוצה כי הוא חושש ואינו רגיל לסיטואציה כזו, לאחר שעדיין לא ממש להתאקלם במועדון, בניגוד לחברו אלכסנדר רמאילנגום שהציג יכולת טובה במשחקים בהם שיחק. בימים האחרונים, לאור החרפת המצב בצפון והעובדה שגם סכנין וכרמיאל נכנסו לטווח הטילים, דרש גודושאורי לעזוב וקיבל את מבוקשו.

"אנחנו מודים לפאטה על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו המקצועית", אמרו במועדון על שחקן הכנף הגאורגי, שסיים את דרכו עם 200 דקות ליגה וללא שער או בישול.

כזכור, מוקדם יותר השבוע עזבו את ישראל שני זרים של סכנין - קונסטנטינוס סוטיריו וסטפן אומאונגה. הבלם הקפריסאי שב ארצה שלשום ויעמוד לרשות סלובודן דראפיץ' במשחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה ביום שני הקרוב. במועדון מקווים שגם אומאונגה ישוב בקרוב, אף שהוא ממילא לא יוכל לקחת חלק במשחק מול נתניה בשל הרחקה.

פאטה גודושאורי בני סכנין. מאור אלקסלסי
שותף בשלושה משחקים - ושוחרר. גודושאורי/מאור אלקסלסי

בסכנין הביעו שביעות רצון מכך שפיקוד העורף אישר לקיים את המשחק ביום שני הקרוב בעכו ללא קהל: "להעתיק את המשחק לאיזור המרכז היה מצריך מאיתנו ארגון קשה יותר וכנראה היינו סובלים מחסרון מספרי ביציעים", אמר גורם בסכנין, "ההחלטה הכי נכונה מבחינתנו הייתה לשחק בעכו. לצערנו זה בלי הקהל שלנו, אבל במצב הנוכחי זה היה הכי נכון עבורנו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully