וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוב לשחקני בית"ר: "תתאמצו יותר עבור החיילים"

27.9.2024 / 14:39

הצהובים-שחורים ערכו את הרמת הכוסית המסורתית, הבעלים הוסיף: "המעט שאנחנו יכולים לעשות זה לשמח את האנשים ששומרים עלינו. כשקניתי את בית"ר ירושלים ידעתי שהוא מועדון עוצמתי וגדול, אבל לא חשבתי והאמנתי כמה הוא גדול. אני מאוד שמח על מה שאני רואה בתקופה האחרונה"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (שישי) הרמת כוסית חגיגית בהשתתפות בעלי המועדון, ברק אברמוב, שר הכלכלה, ניר ברקת, מנכ"ל עיריית ירושלים, איציק לארי, ספונסרים התומכים בקבוצה וגם שחקני הקבוצה הבוגרת, צוות ההנהלה ואנשי מחלקת הנוער.

תחילה דיבר בעלי המועדון, ברק אברמוב: "השנה אנחנו לא חוגגים את השנה החדשה, אלא יותר מציינים את מה שאנחנו עוברים בשנה האחרונה. יש לנו 101 חטופים בעזה שלצערנו לא מצליחים למצוא פתרון דיפלומטי או מבצעי להחזיר אותם לשטח ישראל. יש לנו 102 אוהדים מהקהילה הבית"רית שנרצחו במלחמה ובשבעה באוקטובר, זה משהו שאנחנו חווים פה ביום יום כמועדון, אם זה בעזרה למשפחות וכל מה שאנחנו יכולים לעשות עבור הקהילה.

"לפני מספר ימים סיימנו את ההבטחה עבור המשפחות, של חלוקת מנויים עבור כל אחת ואחת. המועדון עשה את זה בצורה מכובדת ויפה והביא לכל משפחה מספר מנויים שנדרש, כל עוד אני במועדון המשפחות האלה יהיו חלק מבית"ר לכל החיים, המועדון עושה הכל בשביל לנסות ולעזור בפן הקהילתי ולעשות דברים כדי שהאנשים האלה יוכלו להמשיך את החיים שלהם עד כמה שאפשר.

"לכם השחקנים והצוות המקצועי, כמובן שאתם ווינרים ורוצים לנצח כל משחק וזה ברור. אבל אני רוצה גם שתחשבו כל משחק שיש לנו חיילים בעזה ולבנון שאין להם קליטה בפלאפון, אבל הם עושים הכל בשביל לדעת מה קורה עם בית"ר ירושלים, אם הם ניצחו או הפסידו. הניצחון הזה עושה להם טוב בלב ומרגש אותם ואנחנו יכולים במעט שלנו לעשות את האנשים ששומרים עלינו שמחים כפליים, בכל פעם שאתם עולים למגרש ורוצים לנצח עבור המועדון, עבור הקבוצה ועבר עצמכם אני רוצה גם שתתאמצו יותר עבור אותם חיילים שעושים עבור המדינה".

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אברמוב הוסיף ואמר: "כשקניתי את בית"ר ירושלים ידעתי שהוא מועדון עוצמתי וגדול, אבל לא חשבתי והאמנתי כמה הוא גדול. אני מאוד שמח על מה שאני רואה בתקופה האחרונה, אני חושב שהדברים פה נעשים הן בפן הניהולי בראשותו של כפיר אדרי, הן בפן המקצועי בראשותם של אלמוג כהן וברק יצחקי והן אתם השחקנים בצורה טובה. נעשה פה משהו נכון, שמייצר ציפייה ולא סתם. אנשי ספורט יודעים מתי דברים נעשים כשכונה ויודעים מתי הם נעשים מקצועי, ובתקופה האחרונה הדברים פה נעשים בצורה מקצועית. אני רואה את המגרש אימונים שנעשה מקצועי הרבה יותר משהיה, אני מאחל לעצמנו שיהיה לנו בפן הקבוצתי וההישגי עונה טובה, שנשמח את כל האוהדים שלנו, מגיע להם את זה".

מנכ"ל עיריית ירושלים, איציק לארי: "עיריית ירושלים סייעה למועדון, ותוסיף לסייע ולעמוד לימינה של בית"ר. השיח בינינו פורה, דלתנו פתוחה עבור אנשי המועדון בכל עת. העירייה רואה בבית"ר כנכס צאן ברזל וסמל ספורטיבי ותרבותי חשוב ומרכזי בעיר. אין ספק שהמשפט המוכר 'בית"ר דוהרת, הליגה זוהרת' מקבל מתחילת העונה חותמת צהובה שחורה. אני רוצה לשבח את המועדון על הפעולות שקיים להנצחת זכרם של אוהדי הקבוצה שנפלו במסגרת מלחמת חרבות ברזל. נתפלל להשבתם במהרה ולשלום של 101 בנינו ובנותינו החטופים; לשלומם של חיילינו וכוחות הבטחון וההצלה, ולרפואתם של כלל הפצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully