וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים להחלטות החשובות באמת: הפועל תל אביב מורידה לחץ

26.9.2024 / 9:15

הזכייה בגביע הטוטו לאומית נתנה זריקה הרגעה: דגו מרוצה ומשתכנע להחתים את אור זהבי על רקע מצוקת הבלמים, ספרא מתקרב להחלטה על מינוי אחרי סבב ריאיונות, ומה גרם למספר מועמדים לוותר?

תיקתקנו, 25.9/ספורט1

בהפועל תל אביב רוו אתמול (רביעי) קצת נחת עם הזכייה בגביע הטוטו לליגה הלאומית לאחר הניצחון 0:2 על נוף הגליל בגמר. מסאי דגו היה מרוצה מהשיפור במשחק ההגנה, מהעובדה שהקבוצה לא ספגה (בניגוד לכל משחקי הליגה עד כה, ובעיקר מהתחושה שהלחץ סביב הקבוצה לאט לאט מתחיל לרדת.

המטרה המרכזית של הקבוצה היא עדיין עליית ליגה ודגו ירצה לראות קבוצה טובה יותר כבר במחזור הקרוב. המאמן עדיין רוצה לצרף שחקן או שניים, ייתכן כי אחד מהם יהיה אור זהבי הנבחן שנראה טוב באימונים, ועשוי לחתום לנוכח מצוקת הבלמים.

בנוגע לאיוש עמדת המנהל המקצועי, אחרי סבב ראיונות למועמדים זרים, אדמונד ספרא יקבל החלטה אם למנות אחד מהם או ששוב ייעשו מספר ריאיונות למועמדים ישראלים. ההתלבטות נובעת גם ממצב המלחמה בישראל והסיטואציה הבעייתית.

הפועל תל אביב מחזיקת גביע הטוטו של הלאומית. דני מרון
הפוגה קלה. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/דני מרון

ספרא שב והדגיש גם בפני מועמדים זרים כי כל נושא המחלקה הצעירה, האקדמיה ושיתופי הפעולה הם חלק משמעותי מהדרישות ממנהל מקצועי ולא רק עיסוק בקבוצה הבוגרת, מה שלא מתאים לכל אחד. לכן חלקם מוותרים על התפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully