וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתמשו בזר מבוגר כשחקן מקומי צעיר ואמרו לשופט שהוא חירש-אילם

26.9.2024 / 9:10

ביזאר ברומניה: קבוצה מהליגה השלישית רימתה עם שחקן דרום אמריקאי. כשנדרש להזדהות, אמרו במועדון שהוא לא שומע או מדבר. כשהתבקש לכתוב, נטען שהוא אנאלפבית. הבעלים הגיב: "ויתרנו על כדורגלנים רומנים כי הם מטומטמים"

תיקתקנו, 25.9/ספורט1

קבוצת ווינצה לימפזיש מהליגה השלישית ברומניה ספגה הפסד טכני 3:0 בגלל מקרה מופרע במיוחד. אנשי הקבוצה, כך מסתבר, העלו שחקן דרום אמריקאי מבוגר עם כרטיס משחק של כדורגלן רומני מתחת לגיל 19 והסבירו לשופט כי הוא לא יכול להזדהות בטענה שהוא חירש-אילם וגם אנאלפבית.

במחזור הפתיחה ניצחה ווינצה 0:1 בחוץ את אג'וד, אבל אנשי המארחת חשדו ברמאות והגישו תלונה במהלך המחצית על כך שהופיע שחקן שונה מזה שנכתב בטופס המשחק. בוועדת המשמעת הוכחה הטענה שלהם כנכונה והם זכו בניצחון טכני, אך אז התברר עד כמה הסיפור ביזארי.

המנהל הספורטיבי של אג'וד תיאר את האירועים לאתר GSP: "היו לנו אינדיקציות לפני המשחק שהיריבה תנסה לשתף שחקנים אחרים מאלה שמופיעים בטופס. זו הסיבה לכך שביקשתי מהשופט לבצע אימות בין השחקנים לשמות, ואז התברר שהיו שישה לא תואמים. הזיוף שלהם נתפס ואז הם נאלצו להתחיל את המשחק בהתאם לתנאים החדשים, ללא השישה".

ווינצה נשארה עם שחקן אחד על הספסל, לאור השינויים, ואז זיהה המנהל של אג'וד מקרה חשוד נוסף: "שמעתי במהלך המשחק את מספק 21 שלהם מדבר בשפה זרה. בטופס, לעומת זאת, מספר 21 היה כדורגלן רומני בקריטריונים של מתחת לגיל 19. יליד 2005. השופט ביקש שהשחקן יגיע אליו לצורך זיהוי, אבל המנהלים של ווינצה אמרו לו שהכדורגלן חירש-אילם ולכן לא ניתן לדבר איתו. כאשר התבקש רק לכתוב את שמו על פיסת נייר, הם אמרו שזה בלתי אפשרי כי הוא אנאלפבית ופשוט לא יודע לכתוב. זו באמת הייתה סצינה קצת מצחיקה, אבל בעיקר מטרידה".

הבדיקה גילתה כי תחת השם הרומני קוסמין טוגאן בן ה-19, שיחק כאמור דרום אמריקאי מבוגר יותר. בדיון המשמעתי נקבע הפסד טכני לווינצה, הפחתת שש נקודות, קנס כספי וכן איסור לבצע החתמות בחלון ההעברות הבא.

יוניצה דדו, נשיא ווינצה: "אפילו לא הייתי במשחק הזה, אני לא יודע מה קרה שם. מדובר בקולומביאני שהיה לו דרכון אמריקאי או משהו כזה, אני לא יודע בדיוק. אני בטוח שהערעור שלנו יתקבל והעונש יבוטל. המימון של המועדון מגיע ממני ומאחי, אנחנו שני משוגעים לדבר שרוצים לעשות טוב למען הקהילה. אנחנו מביאים כסף מהבית. ויתרנו על כדורגלנים רומנים כי הם מטומטמים, סתם שכירי חרב. אבל נראה שאנחנו סובלים בדיוק אותו דבר גם עם הזרים".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully