וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא מההפסד יכולה הפועל לצאת מחוזקת: הטור של דבורין

25.9.2024 / 9:15

אמש התברר לאדומים שהדרך לזכייה ביורוקאפ רצופה מכשולים • הטור של דני דבורין

פיני גרשון מתארח בתוכנית "דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפסדה אמש (ג') של הפועל תל אביב 78:75 לבדאלונה בפתיחת משחקי היורוקאפ בכדורסל עשוי בהמשך להיות דווקא המשחק שממנו תצא מחוזקת.

התברר שלהרכב הכוכבים הנוצץ של הפועל עדיין ישנה כברת דרך כדי להפוך לגוף המתפקד כצוות מאורגן ומלוכד. אחרי הכול מדובר בהרכב חדש, וגם כאשר ישנם בו שחקני על, הוא זקוק, כמו בכל קבוצה אחרת, לזמן התאקלמות.

פה בוודאי אין קיצורי דרך, ומכאן שעכשיו טוב תעשה הפועל תל אביב אם תזכור שארוכה מאוד הדרך עד לזכייה ביורוקאפ. היום היא כבר מבינה כנראה שהמסלול המוביל ליורוליג רצוף במכשולים לא פשוטים.

אולי הציפיות המיידיות בכל המסגרות גרמו למחשבה שדי לקבוצה בשחקני כדורסל נוצצים כדי להבטיח לה ניצחונות. אולם האור האדום נדלק כבר כאשר הודחה על ידי מכבי רמת גן מגביע ווינר, וחובה היה להתייחס אליו כאיתות למשחקיה הבאים.

בדאלונה, ובמיוחד באולמה, טובה בהרבה ממכבי רמת גן, בטח כאשר כוכבה אנטה טומיץ' הוותיק הפגין את יכולותיו המשובחות. טומיץ' קלע אמש 17 נקודות לזכותה של בדאלונה והוסיף 12 ריבאונדים משמעותיים והוא לא היה היחיד שעשה חיים קשים לאדומים.

כידוע כל ההתחלות קשות ואולי בסופו של דבר מעז ייצא מתוק. לכן נקווה שלמרות ה"עצור" שהציבו אנטה טומיץ' וחבריו בפני הפועל תל אביב, היא תדע להתייחס אליו במלוא הרצינות. בכדורגל ישנה אמרה ידועה בת ארבע מילים: "אנחנו משחקים משבת לשבת". אמרה זו צריכה הפועל תל אביב בכדורסל לאמץ מהר מאוד אל ליבה. היא רק תועיל לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully