וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופצת למים העמוקים: הפועל ירושלים פותחת עונה מול ולנסיה

24.9.2024 / 20:02

אחרי ההפסד המפתיע בגביע ווינר, האדומים "מארחים" ברביעי (20:00) את אחת הפייבוריטיות לזכייה ביורוקאפ. כריס ג'ונס הפצוע ייעדר בצד הספרדי

פיני גרשון מתארח בתוכנית "דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מחר (רביעי, 20:00), 2,644 ימים אחרי הופעתה האחרונה, תחזור הפועל ירושלים ליורוקאפ ו"תארח" בביתה החלופי בסמוקוב את ולנסיה. במשחקה הקודם במפעל, ב-27 בדצמבר 2017, היא הובסה בידי גלאטסראיי 87:68; על הקווים עמד מודי מאור, טרנס קינזי היה הטופ סקורר עם 13 נקודות ומאחוריו קלעו ליאור אליהו וג'רום דייסון עם 12 כל אחד. זה לא הספיק מול 14 נקודות של ריצ'רד הנדריקס בצד הטורקי.

האדומים לא מגיעים במצב אידיאלי למשחק הפתיחה הקשה ביותר שהיו יכולים להעלות על דעתם - דווקא מול אחת הפייבוריטיות לזכייה. קאדין קרינגטון נמצא בארה"ב בגלל סיבות משפחתיות ועדיין לא ברור מתי יחזור, נמרוד לוי הפצוע יחמיץ שלושה חודשי פעילות וג'רמי מורגן אמנם החלים - אבל עדיין רחוק מלהציג את יכולתו האמיתית. ההפסד המפתיע לבני הרצליה ברבע גמר גביע ווינר בוודאי לא הסב נחת, ובכל זאת, קשה לומר שיש אווירת חירום במועדון כשהעונה מתחילה באופן רשמי רק כעת.

יש שחקן שעבורו המפגש הזה יהיה מיוחד במינו, וזהו ג'ארד הארפר שיפגוש את האקסית מהשנתיים האחרונות כבר במשחקו האירופי הראשון מאז עזב אותה. הגארד האמריקאי הפך לסקורר המרכזי במהירות, והשתלט לחלוטין על העניינים ברגעי ההכרעה מול הרצליה. ספידי סמית', שותפו לקו האחורי ואיש הקלאץ' של ירושלים, זרק לסל בפעם האחרונה כשנותרו 6:58 דקות לסיום.

שחקן הפועל ירושלים ג'ארד הארפר ליד כריס ג'ונסון. מאור אלקסלסי
ינסה לחגוג על חשבון האקסית. הארפר/מאור אלקסלסי

ולנסיה חוזרת ליורוקאפ אחרי שנתיים ביורוליג, עם מאמן חדש-ישן על הקווים, פדרו מרטינס, שכבר הוביל אותה לזכייה באליפות ספרד ב-2017. באותה עונה הוא הגיע עם הקבוצה הספרדית לגמר המפעל האירופי, לאחר שעבר את ירושלים בסדרת חצי הגמר.

כריס ג'ונס יהיה הרכז המוביל של ולנסיה גם העונה, אבל יחמיץ את משחק הפתיחה (ולא רק אותו) בגלל פציעה ביד. ז'אן מונטרו יידרש לחפות על חסרונו, יחד עם סמי אוג'ליי שהמשיך למרות התעניינות מכמה קבוצות יורוליג. מאט קוסטלו הגיע מבאסקוניה, אבל מי שצפוי לקבל דקות רבות בעמדת הסנטר הוא חיימה פראדייה, חביבו של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully