וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "אנחנו פייבוריטים בגלל השם, אבל לא יציבים"

24.9.2024 / 16:43

מאמן הפועל תל אביב לקראת מפגש נוסף עם הפועל נוף הגליל, הפעם במסגרת גמר גביע הטוטו לאומית: "משחק שוויוני". שיתוף הפעולה עם בית ההשקעות IBI מתרחב

תיקתקנו, 24.9 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

הפועל תל אביב תפגוש מחר את נוף הגליל בגמר גביע הטוטו בלאומית (רביעי, 20:00), ימים ספורים אחרי ה-3:4 המטורף לזכות האדומים במפגש בין הקבוצות בליגה הלאומית.

כעת, לקראת משחק הגמר, נערכה היום מסיבת העיתונאים, במהלכה אמר המאמן מסאי דגו: "אנחנו אולי פייבוריטים בגלל השם, אבל המשחק האחרון שלנו נגד נוף הגליל היה שקול ויכול היה להיגמר בניצחון לצד שלהם".

עוד אמר דגו על ה-3:4 ביום חמישי האחרון: "אולי עשינו מהפך בסוף וזה היה מעניין לצופים, אבל אני פחות אהבתי כי משחק ההגנה לא היה טוב. כרגע גם בליגה אנחנו לא יציבים כמו שאני מצפה ולכן המשחק שוויוני, נבוא ליהנות ולעשות הכל כדי לנצח".

גוראן אנטוניץ', בלם הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
אנטוניץ' חוגג את ה-3:4. "אני פחות אהבתי", הודה דגו/מאור אלקסלסי

בתוך כך, הודיעה היום הפועל תל אביב על כך ששיתוף הפעולה עם בית ההשקעות IBI מתרחב, כך שלוגו החברה יתנוסס בקדמת מדי המשחק של הקבוצה בשנתיים הקרובות. דייב לובצקי, מנכ"ל IBI: "אין מרגש מלראות את שם החברה שהיא מפעל חייו לצד שם הקבוצה של אבי, צבי לובצקי, קפטן קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב בעבר".

אדמונד ספרא, בעלי המועדון אמר: "התרשמתי מהעומדים בראש החברה, החזון והערכים אותם הם מייצגים - ואני חושב שהם משתלבים היטב עם הרצון והשאיפות שלנו במועדון, למצוינות וראייה לטווח ארוך".

כאמור, במסגרת החסות הקבוצה תיקרא מעכשיו "הפועל IBI תל אביב" והלוגו של IBI יתנוסס על חזית מדי שחקני הקבוצה החל ממשחק גמר גביע הטוטו מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully