וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירוטה עבר למלון במרכז. אימוני מכבי חיפה יתקיימו בחדרה

24.9.2024 / 15:35

בקבוצה מנסים להרגיע את הזרים על רקע המצב הביטחוני בצפון, הבלם וזוגתו עברו למלון באזור השרון, האימונים ייערכו במגרשים נוספים במרכז בחלק מהזמן, כמו אצטדיון רמת גן

תיקתקנו, 24.9 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

מכבי חיפה סיכמה עם אנשי העירייה בחדרה על קיום האימונים במתחם האימונים בעיר באופן כמעט קבוע עד אשר יוכלו להתאמן בחזרה בחיפה. כידוע, הירוקים התאמנו שלשום בפתח תקוה ואתמול בחדרה כאשר כעת הבינו במועדון שיש למצוא מתחם קבוע מכיוון שההסלמה הביטחונית צפויה להביא לכך שלכל הפחות בימים הקרובים לא יהיה ניתן לקיים אימונים בחיפה.

לכן סיכמו עם ראשי חדרה, אבל גם שם המגרש לא זמין 24/7 עבור מכבי חיפה ועל כן יהיו אימונים מעת לעת שיתקיימו במקומות אחרים במרכז, כמו ביום שישי הקרוב, אז תנדוד מכבי חיפה לאצטדיון רמת גן כדי לקיים אימון מסכם לקראת המשחק הצפוי בשבת נגד עירוני קרית שמונה.

אולכסנדר סירוטה מכבי חיפה. ברני ארדוב
מצב מלחיץ לכולם, ולזרים במיוחד. סירוטה/ברני ארדוב

בחיפה ממשיכים כל העת לשוחח עם הזרים ולנסות להרגיע אותם. מרבית הזרים והמתאזרחים ממשיכים לשכון בחיפה. מי שביקש לעבור עם זוגתו למלון באזור השרון הוא אלכסנדר סירוטה ואכן השחקן עבר, בעוד מתיאס נהואל גם כך מתגורר עם משפחתו באזור זה מלכתחילה.

בצד המקצועי , בחיפה ממשיכים בהכנות למשחק נגד עירוני קרית שמונה כאשר דין דוד ממשיך לחזור לכשירות וצפוי לפתוח בהרכב. גם שני הזרים החדשים קסנדר סברינה ומתיאס נהואל מתחילים להתחבר לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully