וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת "עוטף דרום" יוצאת לדרך: "רוצים לתת לאזור לחייך"

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 13:50

הקבוצה שהוקמה אחרי ה-7 באוקטובר ותשחק העונה בלאומית ערכה מסע"ת. המאמן ברק פלג: "הלב שלי הבין שזה המקום שלי". היו"ר, אלוף במילואים טל רוסו: "אחרי האסון חשבתי הרבה איך מחזירים קצת תקווה לאזור"

תיקתקנו, 24.9 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

קבוצת הכדורסל החדשה "עוטף דרום", שהקמה לאור אסון השבעה באוקטובר במטרה לייצג את המועצות האזוריות באזור הדרום, ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים חגיגת לרגל פתיחת העונה.

"עמית גל הביא את הרעיון ושיגע את כולם", סיפר המאמן ברק פלג, שידריך את קבוצת הליגה הלאומית. "מעכשיו הבית שלי זה המועצה האזורית אשכול, אני לא יכול לנתק שום דקה ביום , לא יכול לא לחשוב על 101 חטופים שלא איתנו. בפרספקטיבה של קריירה אתה זוכר את העונות המיוחדות. יש לנו זכו גדולה להיות פה, להיות חלק מתקומה של האזור. אנחנו נהיה חלק מהקהילה, אנחנו בונים קבוצה תחרותית וצריכים סבלנות. תהיה פה תמונת ניצחון במשחק הראשון שהקהל יגיע. אני צריך להרגיש שאני עושה משהו משמעותי, ההחלטה נפלה אצלי לפני כחודשיים, הלב שלי הבין שזה המקום שלי".

חבר ההנהלה ליאור אליהו הוסיף: "כשקיבלתי את הטלפון מעמית, אני ישר אמרתי לו אני בפנים במאה אחוז. יש עבודה בצוות הזה, אני יועץ מרחוק של הקבוצה".

מסיבת העיתונאים של קבוצת הכדורסל החדשה עוטף דרום. יניר יגנה
מסיבת העיתונאים של קבוצת הכדורסל החדשה עוטף דרום/יניר יגנה

אלוף במילואים טל רוסו, יו"ר הקבוצה: "ביום כזה אנחנו עם תושבי הצפון ומקווים להחזרת החטופים. אחרי האסון חשבתי הרבה איך מחזירים קצת תקווה לאזור. עמית גל פנה אליי עם הרעיון. ראיתי מול עיניי את גליל עליון. אופקים, נתיבות, שדרות, שדות נגב, אשכול - כל המועצות בעוטף נרתמו".

במסיבת העיתונאים נכח גם יו"ר איגוד הכדורסל עמוס פרישמן שאמר: "לפני ארבעה חודשים אף אחד לא האמין, חוץ מכמה אנשים.כשזה הגיע אלי, החלטתי שזה יהיה. אנחנו רוצים לתת לאזור הזה קצת לחייך, אם אנחנו יכולים להביא קצת אור לאזור הזה אז עשינו את זה. אני לא חושב שיש מישהו יותר טוב מברק פלג להוביל את הפרויקט הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully