וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל ארצי: "ראינו מה קרה להפועל תל אביב ולהפועל ירושלים"

24.9.2024 / 7:08

בניגוד ליריבותיה האדומות, הפועל חולון העפילה לחצי גמר גביע ווינר ומחכה למכבי תל אביב או לקריית אתא. גיא גודס: "זו קבוצה שונה ומגוונת, שלא תלויה בשחקן אחד כמו שהיה כאן עם ג'ו רגלנד"

תיקתקנו, 23.9/ספורט1

הפועל חולון דילגה אמש (שני) מעל המוקש ששמו עירוני נס ציונה, ועלתה לחצי גמר גביע ווינר עם ניצחון ביתי 68:81. מרקוס בינגהאם הצטיין עם 19 נקודות ושבעה ריבאונדים, אבל הרכז יפתח זיו פונה לבית החולים לאחר שנפגע באפו. במוצאי שבת יפגשו הסגולים את המנצחת בין מכבי תל אביב לעירוני קריית אתא.

"זה משחק נוקאאוט, ואחרי שראינו מה קרה להפועל תל אביב ולהפועל ירושלים, ידענו שאנחנו צריכים להיות אחראים לתהליך שאנחנו עוברים", אמר נתנאל ארצי, שקלע שמונה נקודות ב-23 דקות. "זו תהיה עונה ארוכה ואנחנו צריכים לשמור על רמה גבוהה. יש רגעים פחות טובים, ואנחנו לומדים מהם. לפעמים אנחנו יוצאים קצת מריכוז, והקבוצה השנייה מנצלת את המומנטום. היינו צריכים לחזור לבסיס ולהבין מה אנחנו רוצים, להרים את האגרסיביות ולרצות יותר".

לדברי הפורוורד, "העובדה שכל הסגל כבר שיחק בליגת העל, חוץ מאלייז'ה מיטרו-לונג, מקילה עלינו. יותר קל לנו להתחבר כשהשחקנים מכירים. יש וייב חיובי בחדר ההלבשה מהרגע הראשון, ונצטרך להמשיך לבנות את זה".

נתנאל ארצי הפועל חולון. דני מרון
אופטימי. ארצי/דני מרון

המאמן גיא גודס הגדיר את רבע הגמר כ"משחק אימון טוב" ועבר להסביר: "אנחנו מנצחים, ולומדים תוך כדי תנועה מה לשפר. נבנתה קבוצה עמוקה, מגוונת ומעניינת. היא לא תלויה בשחקן אחד, כמו שהכל היה כאן סביב ג'ו רגלנד. זו קבוצה שונה, שבכל רגע נתון מישהו יכול להביא בה את השינוי. הכוח שלנו יהיה בקבוצתיות, אבל המכנה המשותף הוא בהגנה. יש לנו שחקני הגנה טובים שאוהבים לשמור, ומשם נגיע לאן שאנחנו רוצים. ההתקפה היא בונוס".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully