וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוטיריו בקפריסין, גם אומאונגה ביקש לטוס לארצו עקב המצב

23.9.2024 / 16:18

הבלם הקפריסאי מיהר לעזוב למולדתו בעקבות החשש של זוגתו, בבני סכנין קיבלו ממנו מסרים שישוב עד למשחק הקרוב. הבלגי גם כך מורחק מהמפגש עם נתניה

תקציר: עירוני טבריה - בני סכנין 0:1/ספורט1

קונסטנטינוס סוטיריו, בלם קבוצת בני סכנין, המריא לקפריסין על רקע ההתחממות הבטחונית באזור הצפון. לפי גורם בהנהלת המועדון, הבלם הבהיר שאין לו ברירה אלא לעזוב בשל חשש כבד של זוגתו, ששהתה איתו בארץ, והבטיח שמדובר רק בכמה ימים עד שיחזור לישראל.

הקפריסאי הבהיר שהוא ובעיקר זוגתו חוששים מאוד מההתפתחות הבטחונית וביקש לעזוב למולדתו ביחד עם זוגתו, כשהיא תישאר בקפריסין בעוד הוא יחזור לישראל בהמשך השבוע. "סוטיריו הבטיח והוא צפוי לחזור בימים הקרובים," אמר לוואלה ספורט אותו גורם. בקבוצה מעריכים שהוא ישוב עד למשחק הקרוב נגד מכבי נתניה בשבוע הבא.

שחקן נוסף שביקש להמריא למולדתו היום זהו סטפן אומאונגה הבלגי. יש לציין שהקשר גם כך מורחק מהמשחק הקרוב וגם אם ימריא למולדתו למספר ימים, הדבר לא יפגע בהכנות הקבוצה למחזור הקרוב.

קונסטנטינוס סוטיריו, בני סכנין. מאור אלקסלסי
הבטיח לחזור תוך מספר ימים. סוטיריו/מאור אלקסלסי

במקביל, בבני סכנין מקווים שג'ספר סילבסטר לא יבטל את הצטרפותו לקבוצה לאור המצב הבטחוני. בסכנין סיכמו עם שחקן הכנף האנגלי, אך כעת מקווים שלא יחזור בו ברגע האחרון בשל ההתפתחויות.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully