וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוז' יאו ייחקר במשטרה בגין זריקת הבקבוק על אוהד מכבי ת"א

23.9.2024 / 12:30

שחקן הפועל ירושלים יתושאל בעקבות האירוע בו השליך בקבוק שפגע באוהד של הצהובים. בנוסף צפוי לספוג הרחקה ארוכה מההתאחדות

תקציר: הפועל ירושלים - בני ריינה 1:0/ספורט1

אלוז' יאו הולך ומסתבך. חמישה ימים לאחר שהורחק מהמשחק נגד מכבי תל אביב והשליך בקבוק שפגע באוהד של הצהובים בירידה לחדר ההלבשה, שחקן הפועל ירושלים זומן לחקירה במשטרה, אחרי שהאוהד המדובר הגיש תלונה על תקיפה.

יאו יתייצב בשעת צהריים בתחנת המשטרה בשכונת ארמון הנציב, וילווה על ידי נציג מהמועדון, כשעדיין לא ברור האם ייפתח נגדו תיק פלילי.

יש לציין כי זמן קצר לאחר התקרית, פרסם יאו התנצלות ברשתות החברתיות וכתב: "אני רוצה להתנצל בכנות על ההתנהגות הבלתי הולמת שלי לפני הירידה לחדר ההלבשה. הכוונה שלי הייתה אחרת, הבקבוק הגיע לשם בגלל סרבול שלי".

בכל מקרה, יאו יעמוד לדין משמעתי וצפוי לספוג עונש הרחקה של שלושה משחקים לפחות, על רקע עברו המשמעתי. לקראת סיום העונה שעברה, אחרי שהורחק בכרטיס צהוב שני ממשחק נגד הפועל חדרה, השחקן מחוף השנהב נצמד לשופט הראשי יואב מזרחי בצורה מאיימת וקילל אותו. בזמנו תובע ההתאחדות לכדורגל דרש הרחקה עד תום העונה ובעסקת טיעון פסק בית הדין על הרחקתו לשלושה משחקים ועוד שלושה משחקים על תנאי.

אלוז' יאו הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ישלם מחיר כבד על התקרית. יאו אחרי ההרחקה/ברני ארדוב

המאמן זיו אריה התייחס לפני מספר ימים לאירוע עם יאו ואמר: "הוא לא עשה כלום, הכדור פגע בטעות. התנצלתי בשמו בראיון, הוא ביקש שאתנצל, אני לא ראיתי שום דבר חריג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully