וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ארד הארפר: "האמינו בי, אבל החטאתי ואיבדתי. האחריות עליי"

23.9.2024 / 8:49

גארד הפועל ירושלים לקח על עצמו את המשחק מול בני הרצליה על חשבונו של ספידי סמית', אולם קבוצתו הפסידה והודחה ברבע גמר גביע ווינר, לראשונה מאז 2017. המאמן יונתן אלון: "לא שיחקנו מספיק טוב"

תקציר: מלאגה גוברת על ריאל מדריד 80:90 בגמר הסופר קופה הספרדי/ספורט1

לראשונה זה שבע שנים, הפועל ירושלים לא תהיה חלק מחצי גמר גביע ווינר. ההפסד המפתיע אמש (ראשון) לבני הרצליה 83:79 הגיע בתזמון בעייתי משהו, כשמעבר לפינה - כבר ביום רביעי - ממתין המשחק הרשמי הראשון של העונה, בבית החלופי בסמוקוב מול ולנסיה, וחשף לא מעט בעיות בסגל האדום; חלקן זמניות, וחלקן דורשות טיפול.

בירושלים מתרגלים לדומיננטיות של ג'ארד הארפר, שהיה נקודת האור בטורניר, וקיבלו ממנו אתמול עוד תצוגת תכלית של 23 נקודות וסחיטת 11 עבירות (14 מ-16 מהעונשין), ושבע מעשר ההתקפות האחרונות במשחק הסתיימו בזריקה או באיבוד שלו. אלא שהדומיננטיות הזו באה באופן ישיר על חשבונו של ספידי סמית'. שחקן הקלאץ' של השנתיים האחרונות, לקח את הכדור האחרון שלו לסל כשעל השעון 6:58 דקות ואיפשר לשותפו החדש ליטול את המושכות לידיו.

שחקן הפועל ירושלים ג'ארד הארפר. דני מרון
7 מ-10 ההתקפות האחרונות הסתיימו בידיים שלו. ג'ארד הארפר בהפסד להרצליה/דני מרון

האדומים השאירו 12 נקודות על קו העונשין (19 מ-31, 61%) ופגעו רק ב-19% לשלוש (6 מ-31); וכשאוסטין וויילי, על 8.6 הריבאונדים שלו בערב, נותר מחוץ לטופס לקראת משחק הפתיחה ביורוקאפ - התגלתה נקודת תורפה משמעותית גם באזור הצבע. אלמלא 22 האיבודים של הרצליה, ירושלים לא הייתה מצליחה להישאר קרובה בדקות הסיום ולא חוזרת מפיגור בן 21 נקודות הפרש.

"אנחנו לא אוהבים להפסיד, אבל נקלענו לפיגור מוקדם והשקענו מאמץ קבוצתי בחזרה למשחק", אמר הארפר. "נלחמנו וחזרנו, עלינו ליתרון, והסיום היה קשה. אני לוקח על עצמי את האחריות. המאמן והחברים האמינו בי ושמו את הכדור בידיים שלי בדקות ההכרעה, אבל היו לי שתי החטאות ושני איבודים. בחלק מהמשחקים אצטרך לקלוע הרבה, ובחלק פחות. אני לא שונה מאף אחד אחר".

"לא שיחקנו מספיק טוב", הודה אלון. "פתחנו רע מאוד את המשחק, הצלחנו לחזור והגענו לעמדה טובה, אבל נגמרו לנו הכוחות. בסיום לקחנו כמה החלטות לא טובות, והיו לנו אחוזים רעים מאוד לשלוש. תכננתי מראש את הרוטציה כדי להגיע בצורה אופטימלית לוולנסיה, ולפי סדר המשחקים וויילי נח אחרון. אנחנו יוצאים למשחק מפתח נגד אחת הקבוצות החזקות ביורוקאפ, ושמחים כבר להתחיל".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully