וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שווה לנו נקודות": ג'רפי שוב היה נקודת האור של הפועל חיפה

22.9.2024 / 7:35

השוער רשם הצלה גדולה ומנע מהאדומים הפסד. אכזבה מהיכולת ב-0:0 עם מכבי פתח תקוה: "חייבים לייצר יותר מצבים, לוקח זמן להתחבר"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

תחושות מעורבות בהפועל חיפה למחרת ה-0:0 אתמול (שבת) עם מכבי פתח תקוה. בחיפה ידעו שהם יוצאים למשחק חוץ קשה אחרי שמכבי פתח תקוה התחזקה משמעותית ורצו לצאת לכל הפחות עם נקודה, אך התאכזבו מאוד מהיכולת שהציגו. הקבוצה של רוני לוי לא הצליחה לנצל משחק לא טוב של היריבה והמשחק התפתח בצורה מאכזבת עבור שתי הקבוצות.

"צריך להודות - זה היה משחק רע מאוד מכל הבחינות", הודה שחקן בקבוצה, "גם אנחנו וגם מכבי פתח תקוה לא הצלחנו ליצור יותר מדי. נצטרך לשפר את זה". בחיפה הרגישו שיפור במחצית השנייה והיו מרוצים מהאגרסיביות והמשמעת הטקטית, אך מודאגים מהקושי ליצור מצבים לעומת המשחק הקודם מול הפועל ירושלים. "אנחנו חייבים לייצר יותר מצבים בכל משחק", אמר שחקן בקבוצה, "עזבו כמה שחקנים משמעותיים והגיעו חדשים. לוקח זמן להתחבר".

יואב ג'רפי שוער הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
שוב הציל את רוני לוי. ג'רפי/מאור אלקסלסי

מי שזכה למחמאות גדולות היה יואב ג'רפי שרשם הצלה של שער בטוח ומשחק שקט וטוב. " ג'רפי שווה לנו נקודות", קבע אחד מחבריו לקבוצה, "במשחק כזה שאתה לא טוב, חשוב שהשוער שלך שומר על שער נקי ומשיג לך נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully