וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בסכנין: "דווקא במשחקים כאלו צריך לקחת נקודות"

22.9.2024 / 6:22

במועדון היו מתוסכלים מההפסד לטבריה: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו עד כה". וגם: התקרית עם הזר שגילה שהוא לא בסגל וזה שאמור לחתום, אך עשוי להתחרט בשל המצב הבטחוני

תקציר: עירוני טבריה - בני סכנין 0:1/ספורט1

אכזבה גדולה בבני סכנין מההפסד אמש (שבת) 1:0 מול עירוני טבריה ובעיקר מהיכולת שהציגה הקבוצה. במועדון מתחו ביקורות על היכולת של הקבוצה, כאשר סכנין מיעטה להגיע להזדמנויות ולא הייתה אגרסיבית כפי שדרש המאמן סלובודן דראפיץ'.

" זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה מאז שהתחלנו לשחק בגביע הטוטו", אמר שחקן בקבוצה, "פשוט שום דבר שניסינו לא הצליח לנו. דווקא במשחקים כאלה אנחנו צריכים ללמוד לקחת נקודות כי זה יהיה ההבדל בין עונה טובה למאכזבת".

סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
הפסד מתסכל. דראפיץ'/מאור אלקסלסי

מלבד ההפסד, בקבוצה שוב היו מעורבים במקרה שלא קשור לצד המקצועי, כאשר שחקן הרכש ז'אנדו פוקס התחמם עם הקבוצה והיה אמור לשבת על הספסל ואף להיות משולב בהמשך המשחק, אך גילה זמן קצר לפני השריקה שהוא אינו רשום בסגל ולא ישב על הספסל.

כעת, בסכנין מקווים שהמתיחות הבטחונית באזור הצפון לא תסכל את העסקה עם ג'ספר סילבסטר, שחקן כנף אנגלי שסיכם את תנאיו בקבוצה ואמור להצטרף בשבוע הקרוב, כאשר בקבוצה מקווים שההתפתחויות הבטחוניות לא יגרמו לו לחזור בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully