וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שועה עושה דברים שלא רואים, גם בחדר ההלבשה"

21.9.2024 / 7:00

גיל כהן מרוצה מההתאקלמות בבית"ר, מתרשם מהאפקט החיובי של הקשר, ושולח מסר למכבי חיפה בריאיון ל"רדיו ירושלים" לפני המשחק ביום שני: "באים לנצח בכל מגרש. העמדה? מעדיף להישאר בלם"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

לאחר הניצחון על מכבי נתניה, תתארח בית"ר ירושלים אצל מכבי חיפה ביום שני. בלם הקבוצה גיל כהן, שנעדר מהמשחק נגד מכבי נתניה עקב קלקול קיבה וחוזר לסגל, התראיין אתמול (שישי) ב"רדיו ירושלים" וסיפר: "אני כבר מרגיש מצוין. היה וירוס שתקף אותי, היו לי הרבה הקאות וכאבי ראש, אבל עכשיו אני מרגיש מצוין. חזרתי כבר להתאמן לפני יומיים".

על המעבר לבית"ר: "נשארה לי עונה אחרונה בחוזה באשדוד וזה עזר לי לצאת. נתתי את השנים שלי לאשדוד, הייתי שם במשך שש עונות וככה מקובל באשדוד אצל ג'קי. הגיע הזמן שלי, ואני שמח שעברתי למועדון גדול כמו בית"ר. השתלבתי בחדר הלבשה, הכרתי חלק מהשחקנים לפני שהגעתי לקבוצה וזה עזר לי. אני בן אדם שמתחבר מהר לאנשים ואוהב להשתלב ולהיות טוב עם כולם. זה מועדון אוהב ומחבק, וגם הקהל עזר לי מאוד".

על החיבור עם אוהדי בית"ר: "חוויתי את זה מהצד השני לאורך השנים, אבל עוד לפני שחתמתי קיבלתי כמות מטורפת של הודעות תמיכה ואהבה. זה המשיך גם כשחזרנו ממחנה האימונים, יש אווירה מטורפת שאני לא יודע איך להסביר אותה. אני שמח שאני חווה את זה ומקווה לעוד הרבה רגעים שמחים שנחווה יחד השנה".

שחקני בית"ר ירושלים, טימו מוזי, גיל כהן. קובי אליהו
מרגיש מצוין בקבוצה החדשה. גיל כהן/קובי אליהו

על האכזבה מכך שלא זומן לאולימפיאדה: "מאוד מאוד ציפיתי וחשבתי שיש לי מקום להיות שם. הייתה עונה פחות טובה באשדוד, והמאמן החליט לקחת מישהו אחר. אין לי יותר מדי מה לעשות עם זה, זאת אכזבה כי הייתי שותף מאוד מאוד גדול להעפלה הזאת וחשבתי שיש לי את המקום שם וכמובן גם את היכולת. אם הייתי שם, לא היו רואים שינוי לרעה ביכולת של הנבחרת - אבל זה כבר היסטוריה".

על האפשרות שיתופקד כמגן שמאלי נגד מכבי חיפה: "את זה צריכים לשאול את ברק יצחקי, אני אתן את המקסימום בכל תפקיד. זה יתרון מסויים שאני יכול לשחק בכמה תפקידים, אבל יש גם חסרונות. היתרון הוא שבשלב מסויים אתה יכול לעזור, אבל זה לא טוב שממשחק למשחק מזיזים אותך. זה קרה לי באשדוד וזה קצת פגע בי, אבל בבית"ר תפקיד הבלם הוא יותר מרכזי. כשאצטרך לעזור במקומות אחרים אני אעזור, אבל אני מעדיף את עמדת הבלם".

על העובדה שהקבוצה חשופה מאחור בלא מעט מקרים: "אנחנו עובדים על זה המון, זה מתחיל בהתקפה. אנחנו לוקחים את הסיכון, אנחנו יודעים שכמה פעמים במשחק יתפסו אותנו במעברים. אנחנו עובדים על החזרה להגנה - על הקשר האחורי שנותן תמיכה, הבלמים והמגן שנשארים מתואמים. המטרה היא שהכדור לא יגיע אלינו כמה שיותר, שנרוויח אותו באיזור גבוה".

על ירדן שועה: "ירדן שחקן מצויין, הוא יודע לתת מסירות וכדורים שאף אחד לא יכול לתת. אבל מעבר לפסים היפים והכדרורים, יש דברים שלא רואים. בחדר הלבשה, באימון פתיחה, באימונים אחרים. מגיע לו שאפו על המילים הטובות, הפרגון והיכולת שלו לתמוך באחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
המנהיג שלא הכרתם. שועה/ברני ארדוב

על המשחק נגד מכבי חיפה בשני: "לכל משחק אנחנו באים עם אמונה, לא מוותרים על אף משחק מראש. כל המשחקים בליגה קשים. בין אם מגדירים אותנו כפייבוריטים או אנדרדוג - אנחנו באים עם ביטחון לשחק את הכדורגל שלנו. מכבי חיפה זה לא עוד משחק, אבל זה כן משחק שאנחנו רוצים ונעשה הכל כדי לנצח בו. אנחנו לא מתייחסים לכל קבוצה בצורה שונה, יש לנו את הדרך שלנו ואפשר לנצח איתה בכל מגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully