וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: סק סובל מקרע, מאמצים להכשיר את דוד לבית"ר

17.9.2024 / 14:01

הבלם נפגע בשריר הירך האחורי וייעדר בשבועות הקרובים, החלוץ עדיין סובל מכאבים ובספק גדול למשחק נגד הירושלמים ביום שני. אנסימבה צפוי להיות כשיר

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 0:4/ספורט1

מכבי חיפה עושה ככל שביכולתה כדי להתחזק עד סגירת חלון ההעברות בישראל מחר בערב (רביעי, 19:00), לאחר מכן תוכל להחתים רק שחקנים חופשיים כידוע, אבל במקביל היא גם נערכת לקראת המשחק הבא בליגת העל מול בית"ר ירושלים, בידיעה שהיא לא יכולה להרשות לעצמה מעידה נוספת אחרי ה-2:2 הדרמטי נגד בני ריינה בשבת.

לקראת המשחק ביום שני, מכבי חיפה פרסמה היום דו"ח פציעות בנוגע לשחקניה עבדולאי סק, ויטל אנסימבה ודין דוד. באשר למגן השמאלי שהוחלף אחרי 64 דקות בנוף הגליל בשבת, לפי הודעת הירוקים הוא נמצא עם פגיעה מינורית בשריר התאומים וצפוי להיות כשיר למשחק עם הצהובים שחורים.

ויטל אנסימבה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
צפוי להיות כשיר לבית"ר ירושלים. אנסימבה/דני מרון

לעומתו, דין דוד שנעדר במשחק ב"גרין" והיה חסר מאוד להתקפת הקבוצה, סובל עדיין מכאבים בברך ימין, ממשיך בטיפולים ובשיקום ונעשה מאמץ להכשירו כבר למשחק הקרוב.

מי שבוודאות ייעדר זהו הבלם עבדולאי סק, שחזר ארצה אחרי שהיה עם נבחרת סנגל ואובחן עם קרע בשריר הירך האחורי. הוא יחל בהליך שיקום ולא יעמוד לרשות ברק בכר בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully