וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי הבגידה שהסעירה את ארה"ב "עומד טניסאי עבר"

17.9.2024 / 7:25

אחרי שדייב גרוהל, סולן "פו פייטרס", הודיע שבגד באשתו, בארה"ב מדווחים: הוא חשד שהיא עצמה מנהלת רומן עם מאמן הטניס שלה, שחקן עבר, באחוזה המפוארת שלו

פו פייטרז מבצעים את "All My Life" בלאס וגאס/עמית סלונים

דייב גרוהל, מי שהיה בעבר חבר להקת נירוונה והפך לאחד המוזיקאים האהובים והמוערכים בארה"ב, הודיע לאחרונה שהוא חווה משבר עם אשתו, וכעת בארה"ב מפרסמים: גרוהל קינא באשתו ג'ורדין בלום וביחסיה הקרובים מדי עם מאמן הטניס שלה.

כוכב הרוק מ"פו פייטרס" הודיע בשבוע שעבר שהוא מצפה לילד מחוץ לנישואים, ועל פי הדיווחים, "גרוהל קינא בקשר של אשתו עם מאמו הטניס החתיך שלה, הם ניהלו עליו ויכוחים עזים, דייב בטוח שהם פלרטטו. ג'ורדין הכחישה ואמרה שהוא מטורף, אבל דייב התעקש". הרמיזה בדיווח היא שהרומן שגרוהל חשד שאשתו מנהלת היו חלק מהסיבות שבגינן הוא עצמו בגד בה.

דייב גרוהל ואשתו ג'ורדן בלום. GettyImages
דייב גרוהל ואשתו ג'ורדן בלום/GettyImages
דייב גרוהל ואשתו ג'ורדן בלום לצד בנותיהם. GettyImages
דייב גרוהל ואשתו ג'ורדן בלום לצד בנותיהם/GettyImages
טניסאי העבר כריסטופר קראב, המאמן של ג'ורדין בלום. Christopher Crabb/Instagram, צילום מסך
טניסאי העבר כריסטופר קראב, המאמן של ג'ורדין בלום/צילום מסך, Christopher Crabb/Instagram

בלום, 48, התאמנה במשך שנים עם המאמן כריסטופר קראב, 55, מי שבגיל נוער נחשב לטניסאי עם עתיד מבטיח וגבר על טניסאים כמו ג'ים קורייר, מייקל צ'אנג ועוד רבים מבני דורו כדי להתברג בצמרת, אך כידוע, לא הצליח להגיע לטופ. כיום הוא מאמן שורה ארוכה של סלבריטאים, שמתארחים באחוזה שלו בלוס אנג'לס, ששוויה כ-1.4 מיליון דולר.

"לאחרונה נולדה לי תינוקת חדשה מחוץ לנישואים שלי", כתב בשבוע שעבר גרוהל בפוסט ל-1.4 מיליון עוקביו. "אני מתכנן להיות אב אוהב ותומך כלפיה. אני אוהב את אשתי ואת הילדים שלי ואני עושה כל שביכולתי על מנת להחזיר את האמון שלהן בי ולהרוויח את הסליחה שלהם. אנחנו אסירי תודה על ההתחשבות שלכם כלפי כל הילדים המעורבים בזמן שאנחנו מנסים להתקדם יחד הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully