וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו מגן על נסאר: "לא הייתי נותן לשחק למי שלא תומך במדינה"

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 0:21

מאמן הפועל ת"א הגיב לשריקות הבוז לשחקן הרכש, והתייחס לתיקו המאכזב מול רעננה: "אין לי תלונות על המאמץ אלא על הנאיביות". מואיז ספרא: "בהפועל תל אביב לעולם לא יהיה מקום לגזענות. אנחנו עומדים לצד יזן"

צפו: מכבי פתח תקוה עולה ל-0:1 על הפועל חדרה/ספורט1

אחרי חמישה מחזורים בליגה הלאומית, להפועל תל אביב יש רק 5 נקודות, אחרי שהערב (שני) שוב אכזבה. בדקה ה-118 הפועל רעננה חילצה 1:1 מהפועל תל אביב עם שער דרמטי, והקהל בבלומפילד שוב שרק בוז לשחקנים אחרי ערב סוער - שכלל תקרית רפואית קשה ביציע ומחאה נגד יזן נאסר, שחקן הרכש, שהביע תמיכה בעבר בעמוד פרו פלסטיני ברשת. האדומים הובילו משער של מקאריץ' (63), המשחק הופסק לדקות ארוכות בגלל שאוהד קרס ביציע, ורגע לפני שתמו 20 דקות התוספת אושר אבו השווה לרעננה.

מסאי דגו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
לא מתחבר. דגו/דני מרון

מסאי דגו אמר אחרי התיקו: "יכולנו להגדיל את התוצאה אחרי השער שכבשנו. אנחנו מגיעים להמון מצבים ולא מענישים את היריבה. יש רגעים שצריך לדעת לדרוס. היה משחק טוב שלנו, הגענו להרבה מצבים, ויש תקופות שאין מה לעשות, צריך להתרומם ולהמשיך. אין לי תלונות על המאמץ אלא על הנאיביות. אני לא רואה שבדקות האחרונות אנחנו מתאבדים כדי להוציא נקודות בשיניים".

על יזן נסאר, שספג שריקות בוז מאוהדי הפועל: "אני מכיר אותו כמה שנים, דיברתי איתו כשהוא חתם, נכון שהוא עקב אחרי דף מסוים ברשת, אבל מי שמכיר אותו לעומק יודע שהוא תורם הרבה בסתר ועושה המון בשביל חיילים. אני האחרון שהייתי נותן לשחק לשחקן שלא תומך במדינה שלנו, במיוחד בתקופה הזאת. אנחנו מועדון של דו קיום. אני מבין את הקהל, אנחנו בתקופה כזאת ששוברים את הכלים, מקווה שיידע להבין את הסיטואציה ולתמוך בו".

על חיזוק: "העובדה היא שאנחנו באים לכל משחק ויותר טובים מהיריבה, וזה לא שחיזוק ישנה הרבה. בליגה הלאומית צריך להיות רע, יש פה קבוצה מספיק טובה בשביל לנצח, לא משנה מי יגיע".

מהפועל תל אביב נמסר בעקבות הקללות לנסאר: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב הינו מועדון המתגאה בערכים של שוויון ואחווה - וחשוב להבהיר כי בהפועל אין ולא יהיה מקום לעולם לתומכי טרור, או למי שמשתף פעולה או תומך באלה הקוראים להשמדת ישראל. לא יקום ולא יהיה. יזן נסאר הוא שחקן הפועל, גאה ללבוש את החולצה האדומה והיה נרגש מאוד להגיע למועדון. מפרוץ המלחמה, הוא לקח חלק בפעילויות רבות למען התושבים המפונים מבתיהם, הביע את תמיכתו הפומבית במאמץ לשחרור החטופים והיה הראשון להתנדב כשהתבקש לתרום לחיילים.

"יזן הבהיר לנו בשיחות שקיימנו עמו בימים האחרונים שמדובר בחובתו המוסרית כישראלי וכי כל פעולה שעשה - נעשתה מדם לבו. המועדון תומך וימשיך להביע את תמיכתו ביזן ובשחקני הקבוצה והצוות. אנו קוראים מכאן לאוהדינו הנפלאים להמשיך ולתמוך בקבוצה, עונה מאתגרת לפנינו ואנו צריכים להתאחד כולם סביב המטרה, העפלה לליגת העל בתום העונה".

מואיז ספרא, בנו של הבעלים אדמונד ספרא, כתב: "בהפועל תל אביב לעולם לא יהיה מקום לגזענות. אנחנו עומדים לצד יזן".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
יזן נסאר הפועל תל אביב. דני מרון
יום קשה. נסאר/דני מרון

אושר אבו, כובש השער לרעננה: "יש שמחה מהמשחק על האופי, באנו לבלומפילד מול המון קהל, שחקנים שהיו פעם בליגה א'. אבל יכולנו להוציא יותר, מול קבוצה עם סגל מטורף בליגה הזאת. יש לנו חדר הלבשה מדהים, שחקנים שהיו בליגה ג' ושחקנים עם קריירה גדולה בליגת העל. עכשיו אנחנו רק רוצים לנצח במשחק הבא".

גוני נאור: "תחושות לא קלות, המשחק היה בידיים שלנו, היינו צריכים לדעת לשמור על היתרון ולקחת את הנקודות בבית. היו הרבה החמות, ננסה להיות יותר שקטים מול השער ולעבוד על זה באימונים. שריקות בוז? כולם רוצים הצלחות, ננסה לעשות את זה ביחד. כל קבוצה שבאה מולנו נותנת את כל מה שיש לה, רק ביחד נוכל להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully