וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד התמוטט ביציע בבלומפילד, המשחק של הפועל תל אביב הופסק

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 22:52

אירוע קשה בבלומפילד: צוותים רפואיים סייעו לאוהד שהתמוטט ועבר החייאה ביציע, אמבולנס פינה אותו לבית חולים. וגם: אוהדי האדומים שרקו בוז וקיללו את שחקן הקבוצה שתמך באתרים פרו פלסטיניים ברשת

תיקתקנו, 16.9/ספורט1

אירוע קשה נרשם הערב במשחק של הפועל תל אביב בבלומפילד, כאשר אוהד התמוטט ביציע, עבר החייאה ופונה לבית חולים על ידי הצוותים הרפואיים שבמקום. המשחק הופסק ל-20 דקות, בזמן שהאוהד קיבל את הטיפול ופונה על ידי אמבולנס שעלה על הדשא.

מדוברות מד"א נמסר לאחר המקרה: "בשעה 20:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על גבר מחוסר הכרה ברח' התקומה בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי במקום לגבר כבן 50 במצב אנוש, בפעולות החייאה עם חבלת ראש".

עוד בהפועל תל אביב: ספרא ואנשיו מראיינים מועמדים זרים לתפקיד המנהל המקצועי של הקבוצה

אמבולנס על כר הדשא בבלומפילד. דני מרון
רק בריאות. אמבולנס בלומפילד/דני מרון
אמבולנס על כר הדשא בבלומפילד. דני מרון
אמבולנס על כר הדשא בבלומפילד/דני מרון

עוד לפני כן, מחאה חריפה התרחשה במהלך משחק הליגה הלאומית בין הפועל תל אביב להפועל רעננה היום (שני), כאשר אוהדים רבים של האדומים שרקו בוז וקיללו את המוחתם הטרי יזן נסאר.

הסיבה: הכדורגלן שהגיע להפועל תל אביב מבני יהודה בשבוע שעבר, הפך לשחקן במחלוקת עבור אוהדי הקבוצה בשל העובדה שסימן לייק למספר דפים פרו פלסטינים ברשתות החברתיות.

יזן נסאר הפועל תל אביב. דני מרון
הקהל מוחה. נסאר/דני מרון

נאסר לא פתח במשחק הערב נגד רעננה, אך כשעלה להתחמם עם המחליפים במחצית הוא ספג שריקות בוז ונאצות מכיוון שער 5, שכתוצאה מכך מאמן הכושר של האדומים ביקש מהשחקנים לעבור להתחמם במרכז המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully