וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיונות לשדך את טרזייה תומא בחזרה לבית"ר ירושלים

16.9.2024 / 19:04

הקשר שהושאל באמצע העונה שעברה לטורקיה בשל סירובו להישאר בישראל ובבירה בחרו לסיים את ההתקשרות איתו, הוצע למועדון. הסיכויים שישוב נמוכים מאוד

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

טרזייה תומא חתם בבית"ר ירושלים בספטמבר 2022, היה שותף בכיר לזכייה בגביע המדינה ובתחילת העונה שעברה היחסים בינו לבין המועדון עלו על שרטון. הוא סירב לחזור וביקש שלא להישאר בישראל, בסופו של דבר האריך את חוזהו עד 2025 ואחרי הכל בינואר הושאל לקסימפאשה הטורקית לחצי עונה ובקיץ שוחרר על ידי המועדון, שניצל פרצה בחוזהו כדי לסיים את ההתקשרות.

למרות כל זאת, יומיים לסגירת חלון ההעברות בישראל, נודע כי בית"ר ירושלים תשקול את החזרת תומא אחרי שהוא הוצע לקבוצה, אם כי כרגע הסיכויים לביצוע עסקה נמוכים. הקשר בן ה-25 מחוף השנהב נותר ללא קבוצה ולכן הפך לאופציה ריאלית לחיזוק - הרי שהוא יכול לחתום גם אחרי סגירת החלון ברביעי בשל היותו שחקן חופשי - אבל בבית"ר ישקלו את האפשרות רק אם לא ימצאו שחקן זר אחר בימים הקרובים.

טרזייה תומא, קשר בית"ר ירושלים. דני מרון
בינתיים רק הוצע. טרזייה תומא/דני מרון

תומא נמצא באפריקה בימים אלה ולא ערך הכנה לעונה, כך שגם אם יחתום יזדקק לתקופת זמן כדי לחזור לכושר ולהיכנס לעניינים. גורמים בבית"ר אמרו על תומא: "הבן אדם לא רצה להיות כאן עוד לפני ה-7 באוקטובר, כמעט לא שיחק מאז שעזב ולא עשה הכנה, לא בטוח שזה נכון להחזיר אותו".

אלמוג כהן נמצא בקשר עם זר נוסף בקישור, כשבמקביל נבדקת האופציה לצרף שחקן ישראלי. מכבי תל אביב אישרה לאבישי כהן לעזוב וכעת הוא צריך להחליט אם הוא מקבל את הצעת בית"ר, הנמוכה ב-25% משכר הבסיס שלו במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully