וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 18, אנדריק הודיע שהתחתן עם בת זוגו: "סוף סוף נשואים"

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 17:59

"הזוגיות המוזרה" של כוכב ברזיל וריאל מדריד נמשכת אחרי שהודיע שהתחתן עם בת זוגו המבוגרת ממנו. בעבר חשפו הסכם זוגיות לא שגרתי, ומתיחות עם אמא שלו

תקציר ממשחק הידידות: נבחרת ספרד - נבחרת ברזיל 3:3/ספורט1

כשהוא בן 18 בלבד, חלוץ ריאל מדריד ונבחרת ברזיל, אנדריק, הודיע היום (שני) על נישואיו לבת זוגו גבריאלי מירנדה. על אף הרמזים שהיו בעבר, לא דווח בתקשורת על החתונה המתוכננת, שקיומה לא היה ידוע. "סוף סוף נשואים", כתבו השניים באינסטגרם, כולל ציטוט מהברית החדשה.

הוא העלה פוסט שבו הדגיש את השלב החדש במערכת היחסים של בני הזוג, שהחלו לצאת לאחר התערבות בין חברים ולאחרונה חוו "אווירה מתוחה" עם אמר שלו, סינטיה ראמוס, שאמרה שהיא מתנגדת לנישואים בתקופה שבה בנה מתחיל קריירת משחק באירופה,במדי ריאל. גבריאלי גדולה ממנו בשלוש שנים.

המחלוקת בין מירנדה להין אמא של הכדורגלן עוררה עניין רב בברזיל, כאשר במהלך תוכנית טלוויזיה רמזה הדוגמנית על נסיעתה לאירופה עם הכדורגלן. אמא שלו לא אהבה את זה, ויצרה אווירה מתוחה עם כלתה.

בריאיון עמו אנדריק גילה פרטים על תחילת מערכת היחסים שלו עם הדוגמנית והסטודנטית לתזונה גבריאלי מירנדה. השניים התארחו בפודקאסט וסיפרו על מערכת היחסים שלהם, כולל איך הם הכירו, תוכניות חתונה וחוזה ההיכרויות שהם מקיימים.

"כבר עקבתי אחריו ואחרי שחקני פלמייראס אחרים ברשתות החברתיות", סיפרה, "ותמיד הגבתי בפוסטים כשהוא כבש שער או חגג. עד שהוא התחיל לעקוב אחריי בגלל חבר משותף", נזכרה גבריאלי.

אנדריק אמר שהוא פגש את גבריאלי דרך חבר משותף שלהם, שהמליץ ​​לו "ללכת עליה" מכיוון שהיא מתאימה למאפיינים שהוא מחפש באישה.

"נהגתי לספר לחברים שלי מה אני אוהב בבחורה. בלונד, עיניים כחולות", גילה, "ואז החבר אמר לי 'אני בספק אם תקבל את זה'. אז זה הפך להתערבות. אמרתי 'אני אקבל'. היא כבר עקבה אחרי. אבל הייתי ילד , הייתי אז בן 16".

כמו כן בעבר הכוכב הצעיר וזוגתו הדוגמנית חתמו על "חוזה זוגיות", שנחתם על ידי השניים, שבו הושם דגש על "החשיבות של כבוד הדדי ומערכת יחסים מלאת חיבה". אבל זה לא הכל: חלק מהסעיפים אוסרים על "התמכרויות" ו"עימותים פומביים", ואחד מהם מעודד להגיד "אני אוהב אותך" בתדירות גבוהה. ומה קורה למי שלא עומד בחוזה? ובכן, הוא צריך לפצות עם מתנה בסוף החודש. "מי שמפר את אחד הסעיפים צריך לקנות לשני מה שהוא רוצה בסוף החודש", הודה אנדריק. "נניח, אני ביקשתי אוזניות של אפל והיא נתנה לי". כאמור, כעת הקשר ממוסד.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully