וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: האיש שאכל 108 סושי ביום וצרך 16 אלף קלוריות מת מהתקף לב

15.9.2024 / 9:51

הילד הרזה מבלארוס התגאה שהפך למומחה לפיזיולוגיה ותזונה נכונה ("רוצה ללמד אנשים ולהעניק להם ביטחון ואמונה"), הגשים את חלומו ופיתח גוף כמו של שוורצנגר, אבל בגיל 36 לבו של איליה "גולם" יפימצ'יק קרס

איליה "גולם" יפימצ'יק, מפתח הגוף הבלארוסי שהלך לעולמו/מתוך חשבון היוטיוב הרשמי שלו

איליה "גולם" יפימצ'יק, מי שהיה ידוע כ"מפתח הגוף המפלצתי ביותר" וכונה "המוטציה", הלך לעולמו - כך שיתפה אשתו אנה ברשתות החברתיות. הוא היה בן 36.

הספורטאי הבלארוסי הענקי - ששקל 154 ק"ג על 1.83 מטר, התגאה בשריר דו-ראשי בגודל 65 ס"מ בזכות אימונים אינטנסיביים, שימוש בסטרואידים ו"דיאטה מפלצתית" שכללה 16,500 קלוריות ביום בשבע ארוחות יומיות - סבל מהתקף לב. לפי CNN, הוא נלקח לבית החולים במסוק, ומת שם יומיים לאחר מכן.

"ביליתי כל יום לצדו, בתקווה, והלב שלו התחיל לפעום שוב במשך יומיים", אמרה אנה לכלי התקשורת המקומיים, "אבל הרופא מסר לי את הבשורה הנוראה שהמוח שלו מת.

איליה "גולם" יפימצ'יק, מפתח הגוף הבלארוסי שהלך לעולמו. אינסטגרם, Illia 'Golem' Yefimchyk, צילום מסך
איליה "גולם" יפימצ'יק, מפתח הגוף הבלארוסי שהלך לעולמו/צילום מסך, אינסטגרם, Illia 'Golem' Yefimchyk

"אני מודה לכולם על תנחומים", הוסיפה, "זה מאוד מחמם את הלב להבין שאני לא נשארתי לבד בעולם הזה, וכל כך הרבה אנשים הציעו לי עזרה ותמיכה".

למרות שלא התחרה בתחרויות מקצועניות, יפימצ'יק התגאה בלמעלה מ-300,000 עוקבים באינסטגרם והיה מספר למעריצים דרך קבע על אורח חייו היומיומי כמפתח גוף באמצעות סרטוני יוטיוב.

הוא זכה לשבחים מהקהל שלו על היותו ישיר לחלוטין וכן לגבי התהליך שלו, כולל התוספים והורמוני הגדילה שהוא צורך.

בשנת 2020 הוא הץראיין במגזין פיתוח גוף Muscular Development על השינוי שלו. "רק לפני שנתיים אכלתי 7,000-8,000 קלוריות ביום, והייתי בטוח שאי אפשר לאכול יותר מזה", אמר אז יפימצ'יק. "המטרה שלי הייתה לצרוך 10,000 קלוריות מדי יום, וגם את עברתי".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

הוא סיפר שהוא רצה להיות כמו ארנולד שוורצנגר וסילבסטר סטאלונה בתור נער. "ראיתי סרטים כמו המחסל ורמבו, ורציתי להיות גדול ושרירי כמו שהם. רציתי להיות האלק, להיות כל כך גדול שכולם ישימו לב", אמר.

"לא היו לי ספרים או מגזינים להסתכל בהם, והאינטרנט הגיע לאזור שלנו באותה תקופה, וכל מה שידעתי זה שאני רוצה שיהיה לי חזה ודו-ראשי כמו דל ארנולד", הוסיף יפימצ'יק.

הוא סיפר שבתור נער שקל בקושי 70 ק"ג, ולא הצליח לעשות שכיבת שמיכה אחת. עם השנים כבר התגאה בכך שהוא צורך 16 אלף קלוריות ביום, ל]פעמים אוכל 108 פיסות סושי ביום ואף תועד אוכל סטייק של 2.5 ק"ג. "המהפך שלי התחיל בזכות לימוד מעמיק על תזונה, בנוסף למשמעת ואימונים קשים, והבנה של הפיזיולוגיה. המטרה שלי היא להנחיל באנשים את האמונה, ליטול מהם את הפחד וליצוק בהם ביטחון".

  • עוד באותו נושא:
  • פיתוח גוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully