וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקסימום של ב"ש לא הספיק מול תורג'מן: הטור של דבורין

15.9.2024 / 8:00

על השער הוירטואוזי שהבקיע החלוץ הצעיר ידברו אוהדי מכבי תל-אביב עוד שנים רבות. דני דבורין מסכם את המשחק הגדול

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

שער הניצחון שהבקיע אמש דור תורג'מן לרישתה של הפועל באר-שבע, יהיה לשיחת השבוע, אצל אוהדי מכבי תל-אביב. השער נכבש במבצע אישי וירטואוזי, שבו גבר על שלושה משחקני הגנת באר-שבע, והעניק לצהובים ניצחון בייתי יקר בתוצאה 0:1. בעצם, על השער הזה הם ידברו עוד שנים רבות.

צדק במשחק כדורגל הוא כדור ברשת. אני מדגיש זאת משום שדווקא נציגתה של בירת הנגב הייתה הפעם במייטבה, ובדקות רבות מאד עלתה ביכולתה על זו של האלופה, מכבי תל-אביב. עבור רבים הייתה זו הפתעה, שכן הפועל באר-שבע לא שיחקה כך תקופה ממושכת. כבר משריקת הפתיחה תקפו שחקניה את הכדור והשתדלו לייצר מצבי הבקעה, בזכות מהירות פעולתם. יתכן שמכבי, בעלת הבית בבלומפילד, העריכה מראש שהיא תשלוט במשחק, ושהפועל תתגונן ותנסה את יכולתה בהתקפות מעבר בודדות. אלא שעל כר הדשא פגשו המכבים ביריבה אמביציוזית, טעונת אנרגיות, ובעיקר קבוצה של כל רצונה הוא לשוב הבייתה עם ניצחון.

מכבי ספגה שני שערים, ושניהם נפסלו, בהמלצת שופטי ה- VAR, מה שבוודאי תרם לתיסכולה הגדול של באר-שבע. מבחינתה היא נתנה את המקסימום האישי והקבוצתי, ובסופו של עניין, המקסימום לא הספיק לה אפילו לתיקו. דברים כאלה קורים בכדורגל, ולכן המפסידה, חרף האכזבה הגדולה, ראויה למחמאות. עכשיו עליה רק להמשיך באותה איכות גם במשחקיה הבאים.

דור תורג'מן, מכבי תל אביב. אריאל שלום
ביצוע מרשים. תורג'מן/אריאל שלום

אשר למכבי תל-אביב, היא כמובן הוסיפה עוד 3 נקודות למאזנה, וידוע שלא בכל משחק תיאלץ להתמודד עם משוכה כה גבוהה. יתכן מאד ששחקניה המעיטו מיכולתה של באר-שבע, ובטחו בעצמם כמי שניצחונם לא יהיה מוטל בספק. מכבי עלתה למגרש כפייבוריטית, ולמזלה היה לה, כאמור, את דור תורג'מן, שבמו רגליו העניק לה את הניצחון, ושלח את הבאר-שבעים לדרכם בידיים ריקות.

החילופים שביצע מאמן האלופה, זרקו לאזטיץ', במהלך המשחק, לא כללו את שיתופו של ערן זהבי. כאשר מאמן מנצח הוא אינו צריך להסביר או לנמק מדוע ויתר על שחקן זה או אחר. בדרך כלל, הסברים הינם מנת חלקם של המאמנים שהפסידו. אבל קל לנחש מה היו תחושותיו של זהבי. אלה בדיוק אותן תחושות של היושבים על הספסל, ומצפים לשווא לרגע שבו יקראו אל הדגל. ערן הוא כדורגלן וותיק ומנוסה, ויתכן שהקיץ, בהחליטו להמשיך לשחק, חשב גם על האפשרות שישב על הספסל. לא נעים, אבל הליגה עדיין רק בתחילת דרכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully