וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה הביסה את גליל בגביע ווינר, חולון זכתה בטורניר הכנה

14.9.2024 / 23:00

הכתומים רשמו 65:89 עם 20 נקודות של ג'ייק ואן טוברגן. אחרי שהביסו את הליונס המקומיים, גברו הסגולים בגמר 72:74 על רסטה פכטה. מרקוס בינגהאם הצטיין עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים

קליפ סיכום השבוע, 12.9/ספורט1

הפועל חולון תמשיך לעונה שנייה בסומבטהיי שבהונגריה כאולמה החלופי בליגת האלופות, ולפחות דבר אחד ברור - היא כבר מרגישה שם כמו בבית. הערב (שבת) זכו הסגולים בטורניר ההכנה בעיר, לאחר שגברו בגמר על רסטה פכטה 72:74.

מרקוס בינגהאם שלט מתחת לסלים והצטיין עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים. ג'יילן אדאמס קלע 11, ושלושה שחקנים סיימו עם 10 נקודות כל אחד - עידן זלמנסון, דקאראי טאקר ומייקל קייזר.

הניצחון הזה מצטרף ל-61:89 הנינוח על הקבוצה המקומית ליונס אתמול בחצי הגמר, ולגיא גודס ושחקניו לא יהיה זמן רב לנוח. ביום שלישי הם יארחו את עירוני קריית אתא ובשישי יתארחו אצל הפועל באר שבע במסגרת גביע ווינר.

שחקני הפועל חולון יפתח זיו, מייקל קייזר. דני מרון
ממשיכים להתכונן לעונה. זיו וקייזר/דני מרון

אם בגביע ווינר עסקינן, אזי הערב רשמה בו עירוני נס ציונה ניצחון בכורה כשהביסה 65:89 את הפועל גליל עליון. הכתומים היו זקוקים לניצחון ב-22 הפרש ומעלה כדי להשאיר לעצמם סיכוי לעלות לרבע הגמר, שם יופיעו בוודאות אם הפועל ירושלים תנצח בבית ג' את הפועל גלבוע/גליל והפועל גליל עליון.

ג'ייק ואן טוברגן הוביל את קלעי הקבוצה של עמית שרף עם 20 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, ריקי לינדו הצטיין גם הוא עם 19 ו-12 בהתאמה ו-18 נקודות קלע ברייס בראון, שמסר 6 אסיסטים. בגליל עליון בלט מרכוס קאר עם 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully